Langsom grafik???
Fra : Lars Dahl

Dato : 28-05-03 11:40

Hej NG!

Jeg har lige upgraded min computer, men syns sq at grafikken opfører sig
underligt...

Min maskine:
2400+ XP
Radeon 9500Pro
512 mb DDR
19" Dell Trin.@ 85 Hz

Når jeg i 3d fps spil drejer manden rundt er det som om at grafikken hakker
en lille bitte smule... Lodrette linier bliver uskarpe og der kommer
benerelt fejl i disse.

Hvad er det der sker? Jeg oplever fejlen i f.eks Deltaforce: black hawk down
og i Castle of Woflenstein...

Nogen der har samme problemer, eller kender en løsning?

Mvh Lars Dahl

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 28-05-03 12:36

Det ville hjælpe en hel del hvis vi vidste hvilket OS du brugte samt hvilke
drivere du benytter

Jannik

Fra : Lars Dahl

Dato : 28-05-03 12:31

Kører Win XP Pro SP1
Kører Refreshlock
Kører Catalyst 2.4

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 28-05-03 12:53

Seneste Catalyst driver er 3.4

http://mirror.ati.com/support/drivers/winxp/radeonnowdm-xp.html?cboOS=Window
s+XP&cboProducts=RADEON+9500+PRO&eula=&choice=agree&cmdNext=Next

Start med at opdatere driveren.

Fra : Lars Dahl

Dato : 28-05-03 13:33

LOL det var også den jeg mente.. har hentet den nyeste som altså er 3.4 og
IKKE 2.4

Min fejl

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-05-03 13:38

"Lars Dahl" <FjErNsPaM(maas@sproejtemaas.dk)> skrev i en meddelelse
> [...]
hakker
> en lille bitte smule... Lodrette linier bliver uskarpe og der kommer

Bruger du vga- eller dvi udgang? Jeg har hørt om nogle, der har fjernet
deres "grafik-problemer" ved at bruge dvi udgangen (med en dvi -> vga
konverter).

Fra : Lars Dahl

Dato : 30-05-03 17:18

Hmm.. det mp jeg prøve.. Har både udgangen og converteren...
Så det er da et forsøg værd...

Mvh Lars

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 30-05-03 11:04

Lars Dahl wrote:
> Nogen der har samme problemer, eller kender en løsning?

Det kunne tænkes der er rester af drivere til et tidligere grafikkort
som stadig er installeret, og ellers så prøv og slå Vertical Sync til og
skru evt. en tand ned for opløsningen.

Mvh

Bruno