Kølelim
Fra : M.Kay

Dato : 28-05-03 11:17

Hej folkens

Kølerne til ram på mit chaintech grafikkort bliver ved med at falde af.
tilsyneladende er de sat fast med nogle klæbepuder der ikke kan tåle de
tøre, varme omgivelser.
Kortet kører ikke stabilt uden, så jeg må have dem sat ordetlig fast.. vil i
ikke mene at kølelim var det rette til opgaven?

Hvor kan det egentlig købes henne?

--
MKay

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 28-05-03 11:41

Lyder ikke tosset.

Du kan bla. købe det her.

http://www.studiedata.dk/group.asp?group=118

Jannik

Fra : M.Kay

Dato : 28-05-03 12:08

I know it's awful, but Jannik Ebbe Brich wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> Lyder ikke tosset.
>
> Du kan bla. købe det her.
>
> http://www.studiedata.dk/group.asp?group=118

Gah!!! De vil have 60 kroner fr at sende 20 gram.
Det nægter jeg at være med til.

ellers tak for hjælpen

--
Mkay

Fra : Frank Andersen

Dato : 28-05-03 15:32

Prøv at købe det 3M varmeledende tape som Waterheads sælger. han tager
heller ikke det store gebyr.
Eller brug sekundlim i hver ende eller i et par hjørner og almindelig pasta.
Sekundlimen virker selv om der kommer lidt pasta ind i limen. Altså du skal
ikke blande det men behøver ikke være bange for at limen ikke virker hvis
det blandes ved samlingen

Fra : M.Kay

Dato : 01-06-03 21:35

I know it's awful, but Frank Andersen wrote to everybody in
> [...]

> Altså du skal ikke blande det men behøver ikke være bange for at limen
> ikke virker hvis det blandes ved samlingen

Det lyder faktisk som en god ide. Takker

--
MKay - mkay[a]mail.dk

- If we stop voting, will they all go away? -