Intallere macos9 oven i Jaguar på en pb15"
Fra : sigsgaard

Dato : 28-05-03 08:48

Hej alle

Jeg har en kollega med en pb15" som har brug for at installere macos9.
Der er allerede installeret Jaguar på den. Spørgsmålet er så om han
kan installere macos9 "oven i", eller om han er nødt til at installere
Macos9 før Jaguar?
Han har behov for at kunne boote i macos9!

tia
Carsten

Fra : Jonas Voss

Dato : 28-05-03 09:31

sigsgaard <csm@netcom.dk> wrote:

> [...]
> Macos9 før Jaguar?
> Han har behov for at kunne boote i macos9!

Han kan rulle det på meget smertefrit med "Apple Software Restore",
dvs. de 4 CD'ere der fulgte med hans PB.

Hvis han fyrer dem i, så kan han vælge at installere OS 9.

   It's just a job. Grass grows, birds fly,
   waves pound the sand. I beat people up. - Muhammed Ali, 1977.

Fra : Michael Holm

Dato : 28-05-03 12:18

> [...]

> Macos9 før Jaguar?
> Han har behov for at kunne boote i macos9!

der er jo lige det der med ,om den har installeret OS 9 driverne, hvis
de ikke er på, kan han godt bruge Clasic via OS X men ikke boote i 9
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk