TDM'en har fundet en ny ejer.
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 28-05-03 09:17

Så gik det lige pludselig stærkt med at få solgt TDM'en. Manden ringede igår
og var forbi og kigge og køre en lille prøvetur på den, og han var hooked på
at købe.

Jeg fik den synes sidste år den 18.4.02 skal den synes igen ?

MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder
www.rohleder.nu/tdm

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 28-05-03 08:21

"RuneR (TDM850)" wrote:

> [...]
> at købe.
>
> Jeg fik den synes sidste år den 18.4.02 skal den synes igen ?

Den er sikkert under ti år. Så det skal den ikke. Men i stedet tror jeg du skal
stille dit ur. Er du ikke en time foran.

Tillykke med salget i øvrigt.

Ib Jakobsen

Fra : Pwh

Dato : 28-05-03 08:59

RuneR (TDM850) wrote:
> Så gik det lige pludselig stærkt med at få solgt TDM'en. Manden
> ringede igår og var forbi og kigge og køre en lille prøvetur på den,
> og han var hooked på at købe.

Tilykke med salget, det var da også på tide at den blev solgt.
Nu bruger du forhåbentligt pengene på en fornuftig 2-takst racer.

/Jens KR-1

Fra : MKS - 74

Dato : 28-05-03 09:05

On Wed, 28 May 2003 09:59:19 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Tilykke med salget, det var da også på tide at den blev solgt.
>Nu bruger du forhåbentligt pengene på en fornuftig 2-takst racer.

2-takst - billigdag og alm. takst ?? )

"Fornuftig 2-takt racer".....system error - does not compute

En ufornuftig 2T-racer derimod er altid en god ide....Jeg vil anbefale
en RSW250,NSR250,RS250R eller TZ250 alle yderst ufornuftige....

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Pwh

Dato : 28-05-03 18:37

MKS - 74 wrote:

> "Fornuftig 2-takt racer".....system error - does not compute
>
> En ufornuftig 2T-racer derimod er altid en god ide....Jeg vil anbefale
> en RSW250,NSR250,RS250R eller TZ250 alle yderst ufornuftige....

Jeg mener selfølgelig at fornuften ligger i den kæmpe kørerglæde
man får med en 2-takts raket. . Har man først prøvet det er man hooked.
Jeg vil selvfølgelig anbefale en Kawa KR-1, hvis det er til at opdrive en.

/Jens KR-1

Fra : Jake

Dato : 28-05-03 09:06

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message
> [...]

> at købe.
>
> Jeg fik den synes sidste år den 18.4.02 skal den synes igen ?

Tillykke med salget! Det har da også taget sin tid

For lige at ridse synsreglerne op:
Motorcykler skal synes ved ejerskifte
-med mindre den er under 5 år gammel.
-eller den 5-10 år og har været synet inden fro de sidste 2 år.
-eller den er over 10 år og har været synet inden for det sidste år.

/Jake

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 28-05-03 09:59

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ringede igår
> og var forbi og kigge og køre en lille prøvetur på den, og han var

Tillykke med salget

Hvodan kommer du så til Swedish Bikemeet !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 28-05-03 11:12

RuneR (TDM850) wrote:
> [...]
> og han var hooked på at købe.
>
> Jeg fik den synes sidste år den 18.4.02 skal den synes igen ?

Den er jo fra 91, så den skal synes. Sagde jeg nu også til køber, han var
dog ikke sikker. Nå det er der heller ingen problemer i for ham. Den er jo
tip top stand, den mangler bare lidt af en murer spand