Vic Reeves & Bob Mortimer på DVD?
Fra : Vild

Dato : 27-05-03 22:35

Hej (skal der punktum eller komma her, eller måske ingenting - eller hører
det her hjemme i en anden gruppe?)

Jeg har efterhånden søgt en hel del steder på nettet efter ovenstående
hysterisk morsomme komikerpar på DVD, men indtil videre uden succes
De har både lavet noget der hedder "The Smell of Reeves and Mortimer" og så
det som jeg lærte dem at kende på da jeg i sin tid boede i England "Shooting
Stars".

Hvordan pokker får man snitterne i noget sådan?

Og nu vi er ved spas på engelsk, så er jeg også interesseret i Eddie Izzard
samt Harry Enfield (and Chums - så vidt jeg husker) og derudover en sketch
jeg har set i forbindelse med Amnesty's 40 års jubilæumsshow, hvor både Vic
Reeves, Harry Enfield, Allan Rickman og Eddie Izzard medvirkede. Sketchen
hedder "4 Yorkshiremen" og findes på DVD'en af ovenstående show, som jeg
allerede har. Jeg kunne imidlertid godt tænke mig at se en anden version
også, da teksten på DVD-æsken indikerer at sketchen findes i andre
versioner!

Og så vil jeg i øvrigt lige anbefale Reeves and Mortimer til andre der ikke
måtte kende dem (især hvis man holder af Mandrillen, eller Casper C., Lars
H. og co. i al almindelighed)

- Allan