Suzuki Katana
Fra : Nille

Dato : 27-05-03 22:21

Hej !

Jeg har et problem,
baghjulet på min Katana fra 1999 er blokeret,
jeg forestiller mig bremsenøglen, eller hvad det hedder, inde i hjulet har
sat sig fast.

Men mit spørgsmål lyder:
er det noget bøvl at afmontere baghjulet selv, eller er det bedre at køre
den til en forhandler,
alle som jeg kender som har en scooter, kører den på værksted, da det siges
at afmontere baghjulet er meget vanskelig

MVH. Niels

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-05-03 22:29

Nille wrote:

> alle som jeg kender som har en scooter, kører den på værksted, da det
> siges at afmontere baghjulet er meget vanskelig

Er det kun Katana'en de mener er vanskelig? For hvis deres udtalelse også
gælder en Speedfight, så vil jeg vove den påstand at det er dem som er
vanskelige... he he. En bolt, så er det hjul afmonteret.

Jeg kender ikke Katana'ens opbygning, men mon ikke det er noget af det
samme?

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Nille

Dato : 27-05-03 22:38

> Er det kun Katana'en de mener er vanskelig? For hvis deres udtalelse også
> gælder en Speedfight, så vil jeg vove den påstand at det er dem som er
> vanskelige... he he. En bolt, så er det hjul afmonteret.

nej der er tale om aprilia og peugeot speedfight

> Jeg kender ikke Katana'ens opbygning, men mon ikke det er noget af det
> samme?

så vil jeg prøve at lave det selv

Niels

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-05-03 23:14

"Nille" <fam-egeberg@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> nej der er tale om aprilia og peugeot speedfight

> så vil jeg prøve at lave det selv
>
> Niels

På de fleste knallerter i dag, så skal udstødningen af, før du kan pille
hjulet af. Hvis dine bolte oppe i cylinderen så ikke har det godt, så er det
et problem, men ellers skulle det være lige til.

Kim Larsen

---