Agurk - tomat -pebber - chillie i drivhus
Fra : LVS

Dato : 27-05-03 20:37

Hej

Jeg har købt lidt forskelligt til mit nye drivhus,
men hvordan får jeg mest muligt ud af det hele, ??
hvordan skal hver plante passes ??
Agurk - cherry tomat - busktomat - chillie - pebber.
Alt står i vandingskasser, og jeg giver nu gødning, da det har stået der et
par uger!
På forhånd tak !!

Hilsen Lone

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-05-03 22:34

LVS <lonev@post4700.dk> skrev i en

> [...]
> Agurk - cherry tomat - busktomat - chillie - pebber.
> Alt står i vandingskasser, og jeg giver nu gødning, da det har stået der

Agurken skal du være heldig med hvis den kommer over 14 dage med kolde tæer.
Der skal være mindst 17 grader i jorden hele døgnet i jorden, ellers klarer
den det ikke. De andre tror jeg lettest du bliver klogere på ved at læse på
de udmærkede sites du finder når du søger på Nettet. Ellers må du komme med
specielle spørgsmål, dem vil der normalt blive svaret på her i Gruppen. God
fornøjelse.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen