Danske grupper på frie news-servers
Fra : Toke Nørby

Dato : 27-05-03 19:39

En bekendt (bosat i Frankrig) vil gerne følge med i den danske
news-gruppe dk.fritid.filateli og leder efter en free news-server, som
han kan bruge til at læse og poste indlæg. Findes en sådan?

Jeg har prøvet et par stykker, men har opgivet. Enten har de ikke
gruppen eller også kan man ikke poste svar (sikkert for at undgå
"snavs")

PFT for hjælp
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 27-05-03 19:47

Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> wrote in

> [...]
>
> Jeg har prøvet et par stykker, men har opgivet. Enten har de ikke
> gruppen eller også kan man ikke poste svar (sikkert for at undgå

Har du prøvet sunsite.dk ?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-05-03 20:12

Toke Nørby <Toke.Norby@Norbyhus.dk> writes:

> En bekendt (bosat i Frankrig) vil gerne følge med i den danske
> news-gruppe dk.fritid.filateli og leder efter en free news-server, som
> han kan bruge til at læse og poste indlæg. Findes en sådan?

SunSITE.dk, som dog kræver at man registrer sig, eller
<http://news.fu-berlin.de/>, hvor man også skal registrere sig er to
gode bud.

--
Jacob - www.bunk.cc
Enjoy yourself while you're still old.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-05-03 20:13

Hej Toke Nørby, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Jeg har prøvet et par stykker, men har opgivet.

Har du prøvet <http://news.cis.dfn.de/>?

De kræver registrering (se deres betingelser), men det koster ikke
noget.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Toke Nørby

Dato : 27-05-03 21:16

Hej Jacob, Morten og Rudi,

(som var enige om to grupper)
> SunSITE.dk, som dog kræver at man registrer sig, eller
><http://news.fu-berlin.de/>, hvor man også skal registrere sig er to
>gode bud.

Jeg ved, at han har forsøgt med Sunsite, men der gik kludder i det.
Den tyske ser godt ud og har åbenbart alle danske grupper (minus
dk.binaer), så jeg lader beskeden gå videre. Mange tak for hjælp!
--
Mvh Toke
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Rudi Stegen

Dato : 27-05-03 22:59

Hej Toke Nørby, du skrev i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Hej Jacob, Morten og Rudi,
>
> (som var enige om to grupper)

Jep, det er blot to navne for samme firma.

Adskillige brugere af dk-hierarkiet anvender den server, og jeg har
ikke hørt andet end godt om den fra blot rimelig seriøse brugere.

--
Hygge fra Århus - Rudi