J-LOs twat
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 18:51

På denne hjemmeside er der sgu ægte kussebilleder af Jennifer Lopez.

http://www.x69.org/

VH

Thomas

Fra : Troels

Dato : 27-05-03 19:22

> På denne hjemmeside er der sgu ægte kussebilleder af Jennifer Lopez.

Hold da op! Det er godt nok utroligt hvad man kan med det dersens internet
hva'?

/Troels

Fra : Thomas Hillebrandt

Dato : 27-05-03 19:27

Tja, det er da altid noget at frøken Lopez og frøken Aguillera selv kan
indse at deres musik er så tynd, kedelig og indholdsløs at de bliver nødt
til at smide tøjet for at få folk til at ofre dem opmærksomhed. Men måske
porno-branchen havde været et bedre valg...

/Thomas

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 27-05-03 19:45

Og jeg har læst i Se & Hør at......
Hvor meget er det nu lige det har med emnet MUSIK at gøre ?

Fra : Thomas

Dato : 28-05-03 13:26

> Hvor meget er det nu lige det har med emnet MUSIK at gøre ?

Jennifer Lopez har udgivet op til flere cd-plader, så en form for
musiker må hun vel være.

Det er svaret.

VH

Thomas

Fra : Mads Breddam

Dato : 27-05-03 20:01

> Jennifer Lopez.

Jamen dog.

Fedt nok hegn C.A. ligger sammen med, der hvor hun ligger på noget rødt
stof, - eller sådan noget.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"En side er kun god når du vender den og der bag den ligger livet, som
presser på og bringer uorden i alle bogens sider." Italo Calvino i "Ridderen
der ikke eksisterede".

Fra : Morten Steen

Dato : 27-05-03 20:35

> På denne hjemmeside er der sgu ægte kussebilleder af Jennifer Lopez.

Op i røven med hende... hold KÆFT hvor er Christina Aguilera dog
tæskelækker. Så er det sagt!

Morten

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 27-05-03 23:26

Det var dog fantastisk, sådan en kusse har jeg sørme aldrig set før.

/Niels out.