Reparation ag Peugeot Squab i Hillerød?
Fra : GJ

Dato : 27-05-03 18:46

Hej

Min scooter har været stjålet, jeg fik den retur i onsdags....
Men den kan ikke køre.. ledningerne er hevet ud og der mangler to
plader .... den foran (så de har kunne komme ind til ledningerne) og
en nede i bunden ned til noget af motoren....

Ledningerne ser ikke ud til at have været kortsluttet, da der stadig
er den der dims på i enden på de fleste i hvert fald.....

Men hverken Peugeot eller Seat i Hillerød vil reparere den ......
Heller ikke Daling Sørensen der ellers reparere scootere han lave
rikke Peugeot.... og det sidste forsøg kan man ikke få fat i hverken
på tlf eller fax... jeg har prøvet at sende et brev nu med posten ,og
håber så han vil ringe til mig......

Er der nogen af jer der ved hvem der kan/vil reparere Peugeot??? Eller
i hvert fald gøre så den kan køre.... så kan man jo køre hen til en
der kan få reservedele til den... den er nemlig RET tung at trække når
jeg er sådan en svækling.....

Nogen der har nogen ideer.... eller evt. nogen i omegene af Hillerød,
men som evt kan hente den på en trailer...

På forhånd tak...

Mvh Gitte

Fra : Henrik Ø

Dato : 28-05-03 21:59

"GJ" <nospamming@zwallet.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har nogen ideer.... eller evt. nogen i omegene af Hillerød,
> men som evt kan hente den på en trailer...

Det er jo noget skidt det hele ....

Jeg forhørte mig hos Peugeot Helsingør - der hvor vi købte den sidste :

Svaret var at Peugeot er ophørt med at forhandle og reparere/lave service på
PUG Scootere (!?!) - dog med enkelte undtagelser.
Du skal henvende dig hos Peugeot i Helsinge. De har autorisation til at lave
Pegøjen.

Venlig hilsen : Henrik Ø

Fra : GJ

Dato : 28-05-03 22:47

> [...]
>PUG Scootere (!?!) - dog med enkelte undtagelser.
>Du skal henvende dig hos Peugeot i Helsinge. De har autorisation til at lave

Tak for hjælpen det må jeg jo så prøve at undersøge, om jeg kan få den
derop

Fra : Mikkel

Dato : 29-05-03 10:39

> [...]
>
> Nogen der har nogen ideer.... eller evt. nogen i omegene af Hillerød,
> men som evt kan hente den på en trailer...

Kontakt Peugeot Motocycles Danmark på 43525265 - de kan fortælle dig hvilke
forhandlere/reparatører der er hvor du bor!