Jamie Olivers kartoffelsalat med kapers
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 18:39

Jeg så en udsendelse med Jamie Oliver, hvor han lavede en slags
moderne kartoffelsalat med bl. a kapers.

Er der nogen, der ved om den opskrift optræder i nogle af hans bøger?
Jeg har ikke kunnet finde den.

VH

Thomas

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 28-05-03 07:02

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse...
> Jeg så en udsendelse med Jamie Oliver, hvor han lavede en slags
> moderne kartoffelsalat med bl. a kapers.
>
> Er der nogen, der ved om den opskrift optræder i nogle af hans bøger?
> Jeg har ikke kunnet finde den.

Der er en opskrift på 'kartoffelsalat' side 32 i bogen "Det er bar' mad".
Opskriften på 'dressing med ansjos og kapers' findes på side 43.

--
Mvh.
Peter W. Bosse

Slankekure.
En stor undersøgelse skal forsøge at fastslå, om en diæt
bestående af masser af kalorieholdige vegetabilske olier
i virkeligheden er mere effektiv som slankekur, end de
klassiske kostråd om mange grønsager og lidt fedt.
www.netdoktor.dk/nyheder/index.asp?y=2003&m=5&d=27#id98363

Fra : Thomas

Dato : 28-05-03 16:41

> Der er en opskrift på 'kartoffelsalat' side 32 i bogen "Det er bar' mad".
> Opskriften på 'dressing med ansjos og kapers' findes på side 43.

Tak for hjælpen. Det er sikkert den.

VH

Thomas