Rifbjergs analyse af Pia...NY TRO
Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-03 18:08

Rifbjergs analyse af Pia...

"Hun opfører en henrykt krigsdans og peger fingre ad islam og demonstrer
ikke kun sin ynkværdige dumhed, men den samme form som sygelige magthavere,
der fik nazisterne til at forestille sig, at hvis man udryddede alle jøder,
så ville alt være godt og den påståede ondskab udryddet en gang for alle."

Klaus Rifbjerg "Tidsmaskinen" 2002

Nogle kulturradikale har droppet al videnskabelighed, da de blev frelst i
deres ny religion.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-05-03 18:58

Bo Warming ELTZNXFXSMII@spammotel.com skrev dette:

> Rifbjergs analyse af Pia...

Er der en behjertet sjæl der kan hjælpe med at formulere en klage på
engelsk til abuse@usenetserver.com da de ikke forstår dansk (siger de
i al fald.

Det kan ganske enkelt ikke være rigtigt at en nød som Bo Warming skal
have lov til uhindret at tilsvine de danske grupper med alt hans
offtopic gylle.

Er vi tilstrækkeligt mange der klager over hans misbrug kommer der vel
til at ske noget på et tidspunkt

XPOST dk.admin.netmisbrug

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : Bo Warming

Dato : 27-05-03 20:06

"Andreas Falck" <dewnull@invalid.invalid> wrote in message

> [...]
> offtopic gylle.
>
> Er vi tilstrækkeligt mange der klager over hans misbrug kommer der vel

Gylle er en smagssag. Offtopic er jeg aldrig, så vidt jeg kan se, og ingen
irrettesætter har søgt at forklare andet.
Gid du ville leve efter Jesu ord om ikke at dømme
Der er plads til os alle. Central moraliseren om, at vi alle skal skrive
ensrettet og konformt gavner ikke
nogen.
Dette er ikke en klub med en atmosfære der kan eller skal kontrolleres. Der
kan køre sideløbende subkulturer og du behøver ikke læse alt eller føle dig
ansvarlig for andres indlæg.
Hvilken indlæg i livssynkristendom synes du ikke har haft kristeligt
indhold?

Husk at ontopic betyder ikke at vi er enige.