30 gb ipod
Fra : Michael Holm

Dato : 27-05-03 14:11

nogen der har fået den endnu ? (altså en 30gb ipod :)

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 27-05-03 15:07

Har lige fået bæstet for 30 minutter siden... Er ved at kopiere musik på den
:) Den ser overordentlig skøn ud :)

Anna

On 27/05/03 15:10, in article
1fvmi4w.uokc8q19dljxtN%michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk, "Michael Holm"

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 15:16

Anna M. Andersen <aandersen@stofanet.dk> wrote:

> Har lige fået bæstet for 30 minutter siden... Er ved at kopiere musik på den
> [...]

I tjener s´gu´ for mange penge))))
M.(fyrgrøn i hovedet af mi........)
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 27-05-03 15:30

Skal ud at spise de ben jeg har kogt suppe på de sidste par uger :) Det er
et spørgsmål om prioritering :) Hvem har brug for mad?

Anna

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 27-05-03 15:43

Anna M. Andersen <aandersen@stofanet.dk> wrote:

> Skal ud at spise de ben jeg har kogt suppe på de sidste par uger :) Det er
> et spørgsmål om prioritering :) Hvem har brug for mad?

Det er msåke derfor du ikke har råd til Logic? )

venlig hilsen

Martin

--and don't forget to boogie

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 15:52

Anna M. Andersen <aandersen@stofanet.dk> wrote:

> Skal ud at spise de ben jeg har kogt suppe på de sidste par uger :) Det er
> et spørgsmål om prioritering :) Hvem har brug for mad?
>
> Anna

He, he.....ja, det er det jo.........)))
(Er du sød at skrive under dét, du svarer på?)
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Michael Holm

Dato : 28-05-03 11:58

Anna M. Andersen <aandersen@stofanet.dk> wrote:

> Har lige fået bæstet for 30 minutter siden... Er ved at kopiere musik på den
> :) Den ser overordentlig skøn ud :)
>
> Anna

Heldige Officeline påstår at de ikke er shippet endnu
hvor har du købt din henne ?
hvordan er lyset i vinduet ? (blåligt eller gråligt)

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 28-05-03 13:11

On 28/05/03 12:57, in article
1fvo6mc.13tg8jmlfbkyqN%michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk, "Michael Holm"
<michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> Heldige Officeline påstår at de ikke er shippet endnu
> hvor har du købt din henne ?
> hvordan er lyset i vinduet ? (blåligt eller gråligt)

Har faktisk købt den via Apple shoppen (de har faktisk taget 200 kr mindre
for den end vejl pris (måske skyldes det introduktionstilbud eller
dollarkursen?).

Fik den som sagt i går - den fungerer fint. Jeg har ikke fundet nogen
problemer i forhold til ældre modeller (har dog heller ikke brugt mere end
ca. en time med den endnu). Lyset er nærmest gråligt... Knapperne lyser
orange :)

Anna

Fra : Michael Holm

Dato : 28-05-03 13:16

> [...]

> ca. en time med den endnu). Lyset er nærmest gråligt... Knapperne lyser

Endnu engang : heldige på MacFixit har nogen været sure over at på
reklamefotos så lyset blåligt ud, mens deres egne så gråligt ud..

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 28-05-03 13:57

On 28/05/03 14:15, in article
1fvoa7p.vsx69i1ppcunrN%michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk, "Michael Holm"
<michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> Endnu engang : heldige på MacFixit har nogen været sure over at på
> reklamefotos så lyset blåligt ud, mens deres egne så gråligt ud..

Skal måske hjem og kikke på lyset igen... Den virkede grå-blålig, mere
blålig end den gamle version, men "mobiltelefons trendy blå" det er den
bestemt ikke! Kan egentlig ikke hidse mig selv videre op over
belysningsfarven - bruger det sjældent, batterilevetiden er jo ikke just
genial i forvejen :( Er der nogen der ved om batterilevetiden er blevet
bedre på den nye versioner?

Anna

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-05-03 01:27

Michael Holm <michael.holmRemove@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> nogen der har fået den endnu ? (altså en 30gb ipod :)

Bestilte via Applestore den 15. maj, den ankom den 21. med TNT.

Mojn, Thomas

--
I've learned some painful advice about investing.
In the future, when ending conversations with an investment

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-05-03 08:49

On Thu, 29 May 2003 02:26:41 +0200, Thomas Boelskifte wrote:

> Bestilte via Applestore den 15. maj, den ankom den 21. med TNT.

Kan man få dem med dynamit også?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 29-05-03 23:48

> Kan man få dem med dynamit også?

Ja, men det skal bestilles sammen med lasergraveringen.

Mojn, Thomas