Nøgenløb i GOG
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 13:46

Tidligere hørte man tit, at GOG-spillerne fejrede oprykninger og
mesterskaber med en gang nøgenløb rundt på gaderne i Gudme og
Gudbjerg.

Er det mon en tradition, der stadig er i live? Findes der billeder af
det?

VH

Thomas

Fra : Ole :-\)

Dato : 27-05-03 14:36

Thomas skrev
> [...]
> Gudbjerg.
>
> Er det mon en tradition, der stadig er i live? Findes der billeder af

Nu er det så længe siden vi har vundet, så...

Fra : Thomas

Dato : 29-05-03 19:09

" Ole :-\)" <spam@ads.føj> wrote in message news:<bavpjj$nee$1@sunsite.dk>...
> Thomas skrev

> Nu er det så længe siden vi har vundet, så...

Når du siger "vi" formoder jeg, at du har inside-kendskab til klubben.

VH

Thomas

Fra : JanTheMan

Dato : 05-06-03 19:48

" Ole :-\)" <spam@ads.føj> wrote in message news:<bavpjj$nee$1@sunsite.dk>...
> Thomas skrev

> Nu er det så længe siden vi har vundet, så...

Jeg kan huske at Mr. GOG alias Poul Syberg engang løb nøgen. Om det
var pga. væddemål eller mesterskab husker jeg ikke. Men det har været
i begyndelsen af GOG æreaen.
Så det er sikkert historien om fjeren som blev til 10 høns