Liderlige mænd og kvinder
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 13:53

Har fundet en bog, der hedder: Håndbog om LIDERLIGE MÆND OG KVINDER.

Det er en lille humoristisk bog om hvor liderlige forskellige
mennesker er. Jeg citerer:

"Gymnasielærere er liderlige, men de har lært at kontrollere det. Det
er ufatteligt træls at være omgivet af så unge og smækre kroppe hele
dagen. De lader som om, de tænker på Den franske Revolution og
Hannibals erobringer... selv om det er tanken om ganske andre
erobringer, der fiser rundt mellem ørerne på dem".

VH

Thomas

Fra : Lone

Dato : 27-05-03 18:50

Alle mænd og kvinder er liderlige.....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-05-03 18:57

On 27 May 2003 05:53:09 -0700, th63@ofir.dk (Thomas) wrote:

> [...]
>Hannibals erobringer... selv om det er tanken om ganske andre
>erobringer, der fiser rundt mellem ørerne på dem".

det skal du sgu ikke sige jeg gik på Thisted Gymnasium - jeg var 10 cm
fra at pule skolen sang læreinde - men Øhh efer som påske mjøden lige
var kommet ud og JEG HAVDE BETALT kassen så måtte der jo også skylles
så mange af dem ned som muligt .....som jeg faldt sgu i søvn med min
gode ven pulede hende da så havde vi en jeg kan sgu ikke lige huske
hvad fag det var i kom mest til festerne .... men han holde sådan
nogen fester for sine klasser - han var da hmm.... tæt på de 50 den
gang ha lå sgu fint i med en del af de her 1-2-3 g s piger
det var der ikke noget brok over men ok det var så også i 80 erne
men jeg hørte faktisk aldrig et ondt ord om det - heller ikke ved
sener mangelfuld karekter givning ;)
Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket#############################
alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤

Fra : Thomas

Dato : 29-05-03 18:27

> [...]
> det var der ikke noget brok over men ok det var så også i 80 erne
> men jeg hørte faktisk aldrig et ondt ord om det - heller ikke ved

De lærte dig åbenbart ikke at sætte komma og punktum på Thisted Gymnasium, hva?

VH

Thomas

Fra : non-PC

Dato : 29-05-03 13:37

har du før heddet Bo Warming????

Fra : PerX ...

Dato : 29-05-03 16:28

In article <3ed5fed4$0$29541$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
Wanker1967@hotmailNOSPAM.com says...
> har du før heddet Bo Warming????

Nej, har du?

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-05-03 18:31

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <3ed5fed4$0$29541$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
> Wanker1967@hotmailNOSPAM.com says...
>
> Nej, har du?

Hvorfor svarer du for Thomas? Du er måske inde i Thomas? Thomas kan
måske ikke svare selv? Du er Thomas' værge? Du er Bo Warming?

--
-Jens B.

Fra : PerX ...

Dato : 30-05-03 03:25

In article <bb5g59$180g$1@news.cybercity.dk>, bruun_jens@hotmail.com
says...
> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor svarer du for Thomas? Du er måske inde i Thomas? Thomas kan
> måske ikke svare selv? Du er Thomas' værge? Du er Bo Warming?

Han skrev ikke hvem han spurgt, hvordan er du i øvrigt sluppet ud af kill
filen?