Ingen toolbars i Word...?
Fra : Martin B

Dato : 27-05-03 12:20

Hey,

Når jeg starter Word 2000 op er der overhovedet ingen toolbars til stede..?
Er der nogen der ved hvordan jeg aktiverer dem igen...?

Mvh

Martin

Fra : Mads Leth

Dato : 27-05-03 13:19

Slet din Normal.dot og start Word igen.

Hvis du da ikke har alt for mange personlige indstillinger der kan gå
tabt!

Mads

Fra : Jan Kronsell

Dato : 27-05-03 13:21

> [...]
stede..?
> Er der nogen der ved hvordan jeg aktiverer dem igen...?

Det kommer an på, hvorfor de er væk1

Er de bare skjult, kan du vælge menuliniens Vis - Værktøjslinier og så vælge
de relevante.

Er menulinjen også væk, kan du have slået FullScreen til. I så fald burde du
kunne klare det ved at trykke på Escape.

Men det kan også skyldes emn fejl i registreringsdatabasen. I så fald kan du
følge denne vejledning:

http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm

Hilsen
Jan

Fra : Martin B

Dato : 27-05-03 14:08

> Men det kan også skyldes emn fejl i registreringsdatabasen. I så fald kan
du
> følge denne vejledning:
>
> http://www.mvps.org/word/FAQs/AppErrors/MissingMenusEtc.htm

Mange tak, det var lige det der skulle til. Ved at skrive "winword.exe /a"
kom det hele tilbage..!

Mvh

Martin

Fra : Jan Kronsell