Dobbeltkort
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-05-03 15:42

Har fået sat sådan et i mobil nummer 2. Det skulle virke sådan, at hvis
mobil 1 ikke bliver besvaret vil nummer 2 begynde at ringe. Det skulle
også være sådan, at hvis nummer 1 er slukket vil 2'eren ringe. Det er
samme telefonnummer (selvom nr. 2 dog også har sit separate
telefonnummer).
Er det noget med indstillinger i telefon nummer 1? (jeg har kigget - men
det ser ikke umiddelbart sådan ud). Eller er det udbyderen der skal
sætte noget op på centralen (eller hvad pokker de skal gøre)?

Kan nogen hjælpe (inden jeg ringer til udbyderen)?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Pedersen

Dato : 25-05-03 17:13

jepper du skal viderestille telefon 1 til telefonnummer 2
ved fe.ks. manglendesvar / slukket og uden for dækning

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-05-03 17:44

Pedersen <smart@teens.dk> wrote:

> jepper du skal viderestille telefon 1 til telefonnummer 2
> ved fe.ks. manglendesvar / slukket og uden for dækning

Tak for svaret
- har fundet en mulighed for viderestilling af 'ubesvarede opkald' . Det
var da indlysende, men det hjælper at få et instruktivt indspark
Tak for hjælpen.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-05-03 20:04

Pedersen <smart@teens.dk> wrote:

> jepper du skal viderestille telefon 1 til telefonnummer 2
> ved fe.ks. manglendesvar / slukket og uden for dækning

Har nu afprøvet dit råd. Men det virker skam ikke. Har slået
viderestilling til på telefon 1 - har indtastet telefonummeret på
telefon 2. Ved en kontrolopringning til nummeret (på tlf. 1) bliver den
blot ved med at ringe. Ideen skulle jo være, at når man ikke besvarer
opkald på telefon 1, vil telefon 2 automatisk begynde at ringe ... det
gør den ikke.
Hvad gør jeg forkert?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Fischer

Dato : 25-05-03 20:45

> [...]
> viderestilling til på telefon 1 - har indtastet telefonummeret på
> telefon 2. Ved en kontrolopringning til nummeret (på tlf. 1)

Du skal nok gøre følgende på telefon nr. 1:

Skriv:
**62*99999999#
og tryk på ring op (grøn telefon). OBS: 99999999 erstattes af nummeret på
tlf. 2.
Så vil telefon nr. 2 ringe hvis nr. 1 er slukket eller uden for dækning.

Skriv også:
**61*99999999*20#
og tryk på ring op (grøn telefon). Igen: 99999999 erstattes af nummeret på
tlf. 2.
Så vil telefon nr. 2 ringe hvis nr. 1 ikke tages efter 20 sekunder.

*Fischer

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 25-05-03 22:19

Fischer <myfischer87@get2net.dk> wrote:

> [...]
> tlf. 2.
> Så vil telefon nr. 2 ringe hvis nr. 1 ikke tages efter 20 sekunder.

Kære Fischer
Tak for ovenstående anvisning.
Det _virker_. Herligt.
Imponerende hvor meget viden og hjælpsomhed, der er i nyhedsgrupperne

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen