Ingen lyd i spil på 3650
Fra : Ebbe

Dato : 22-05-03 20:29

Der er kun ét program jeg kan få lyd på, og det har jeg downloaded
gennem wap. Resten har jeg overført gennem bluetooth.

Noget underligt er dog at når jeg har lukket et spil, plejer der at
komme denne besked:
"program lukket
MediaServer
*en masse bogstaver...*"

Det kunne godt tyde på at der er noget om musikken i den besked...

Nogen der ved noget om det, eller gerne vil gætte?

Ebbe

Fra : Ebbe

Dato : 22-05-03 20:33

Jeg kom også lige i tanke om at den heller ikke spiller "klik" lyden når
man tager et billede mere.

Ebbe

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 22-05-03 21:23

> Jeg kom også lige i tanke om at den heller ikke spiller "klik" lyden når
> man tager et billede mere.

Det er ikke fordi du er på Lydløs profil vel? :)

MVH

Rasmus Beuchert

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-05-03 21:27

"Ebbe" <ebbe@skummerDOTcom> skrev i en meddelelse
> Jeg kom også lige i tanke om at den heller ikke spiller "klik" lyden når
> man tager et billede mere.

Måske du har slået advarsels- og spil-toner fra? Derved forsvinder
klik-lyden nemlig. Bare en tanke...

-Peter

--
Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php

Fra : Ebbe

Dato : 23-05-03 07:12

Peter Skjelbo, eaid.dk wrote:

> Måske du har slået advarsels- og spil-toner fra? Derved forsvinder
> klik-lyden nemlig. Bare en tanke...

*rødmer* Det løste problemet :)

Det er dog lidt mærkeligt at ét spil gerne ville spille med lyd... Det
snød mig lidt. Hehe

Ebbe