Sonofon Fastnet - nogle erfaringer?
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 24-05-03 23:00

Min søn var fast besluttet på at skifte fra TDC til Sonofon Fastnet, men
nu er han blevet i tvivl.
Efter en opringning til Sonofon, blev han henvist til en af deres
forhandlere. Da han så mødte op i butikken, havde de ikke de papirer, som
skulle udfyldes. I stedet henviste de til en anden butik.
Gået nærmere på klingen antydede forhandleren, at 'dette var ikke noget,
de solgte så meget af mere'.

Dette er der måske en grund til?

Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med Sonofon Fastnet?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Helmut Lotti

Dato : 26-05-03 09:36

"Kjeld Nielsen" <kjeldn@ddf.dk> skrev i en meddelelse
> Dette er der måske en grund til?

Sonofon er ikke så agressiv i deres kampagne som fx Telia of Tele2.
Grunden til dette er, at fortjenesten på fastnet er så lille, så det ikke
kan betale sig at lave kæmpe kampagner. Sonofon har istedet valg at have
billigere priser!

> Er der nogen her i gruppen, som har erfaring med Sonofon Fastnet?

Har just selv skiftet min fastnet fra Telia til Sonofon.
Sonofon har idag ca 200.000 fastnet kunder!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-05-03 10:43

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> billigere priser!

> Har just selv skiftet min fastnet fra Telia til Sonofon.
> Sonofon har idag ca 200.000 fastnet kunder!

Men jeg forstår så ikke hvorfor de ikke kommer ud af starthullerne med at
tilbyde Telefoni til deres FWA kunder... Så kapper de jo lige
abonnemenslinie fra TDC også... Godtnok er det noget IP telefoni det skal
køre over.. MEn da kun fra kunden og til centralen.. Men det vil vel så også
blive billigt?

Fra : Helmut Lotti

Dato : 26-05-03 10:54

> [...]
> abonnemenslinie fra TDC også... Godtnok er det noget IP telefoni det skal
> køre over.. MEn da kun fra kunden og til centralen.. Men det vil vel så

Det er vidst noget du skal tage op med Sonofon.
Umiddelbart ville jeg mene, at telefoni over FWA skulle være IP.
Jeg tror pt. kun det er Dank Bredbånd der har en dansk gateway til
IP-telefoni.
Men du kan købe udstyret på nettet (har desværre ikke noget link) og så
bruge IP-telefoni via fx et amerikansk nr.
En beboer i min opgang benytter den mulighed!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-05-03 11:41

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3ed1e1a3$0$48903$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Godtnok er det noget IP telefoni det skal
> køre over..

Ikke nødvendigvis, men det er da en mulighed

--
Martin Højriis Kristensen - http://makr.starthotel.dk
Usenetstatistik 2002/2003 - http://www.f2.dk/ (TEST)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 26-05-03 10:48

"Helmut Lotti" <HelmutL@ofir.dk> wrote in message

>Sonofon har istedet valg at have
> billigere priser!

Men hvor er de lige man kan finde noget om deres priser og servicesydelser
med videre på www.sonofon.dk ??

Fra : Helmut Lotti

Dato : 26-05-03 11:12

> Men hvor er de lige man kan finde noget om deres priser og servicesydelser
> med videre på www.sonofon.dk ??

Prøv dette link

http://makeashorterlink.com/?Y2AF162B4

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Jesper Breddam

Dato : 05-06-03 13:21

Hej Kjeld

Jeg havde fastnetabonnement hos Sonofon i godt et halvt år men var ikke
tilfreds med det og har nu skiftet til Tele2, som jeg opfatter som meget
bedre pga.:
Kundeservice: Næsten ingen ventetid hos Tele2 - hos Sonofon er man helt til
grin - flere gange har jeg ventet 45 min. Jeg har også fået langt mere
kvalificeret hjælp hos Tele2
Udspecificeret regning. Sonofon har ikke kunnet skaffe mig hverken
saldokontrol eller udspecificeret regning (men det skulle vist ellers kunne
lade sig gøre?)

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : gernot

Dato : 09-06-03 16:14

Hej Kjeld,

Jeg har ikke selv nogle erfaringer med Sonofon som udbyder, men de har
det billigste abb. (ca. 300/kvt) - og hvad med så at få samtalerne kørt
over ex.vis PGOne ? - Dem bruger jeg selv...og det fungerer sk..e godt

mvh
Tommy

http://www.kandu.dk/