"Sangen om den røde rubin" og L
Fra : Thomas

Dato : 27-05-03 09:32

Sidste sommer så jeg en søndag eftermiddag Lisbeth Lundquist i Brugsen
i Rantzausminde ved Svendborg. Hun er vist snart 60 år, men stadig en
flot dame.

Derfor glædede jeg mig til at se "Sangen om den røde rubin" som jeg
havde lejet på video for et par uger siden. På coveret af videoen er
der et stort billede af en nøgen Lisbeth Lundquist, så forventningen
var stor.

Desværre er hendes medvirken kun ca. ti sekunder lang, og består kun
i, at hun går hen til Ole Søltoft, og lader hans hoved hvile på hendes
nøgne bryster.

Selve filmen må jeg desværre betegne som en af de ringeste danske film
som jeg nogensinde har set.

VH

Thomas

Fra : vadmand

Dato : 27-05-03 11:09

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Sidste sommer så jeg en søndag eftermiddag Lisbeth Lundquist i Brugsen
> i Rantzausminde ved Svendborg. Hun er vist snart 60 år, men stadig en
> flot dame.

Hvis du vil semere til (og af) hende, så prøv at finde en film, der hedder
"Violer er blå". Det er et ret hysterisk melodrama, men en af hendes største
filmroller.

Og jeg giver dig ret i, at hun stadig er en dejlig dame. Nød hende også i
"Rejseholdet."

Har du læst hendes meget morsomme og velskrevne selvbiografi "Dovne piger
syr med lang tråd"? Kan anbefales.

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-05-03 13:28

"vadmand" <perve@post.tele.dk> writes:

> Har du læst hendes meget morsomme og velskrevne selvbiografi "Dovne piger
> syr med lang tråd"? Kan anbefales.

Hm. Stjæler hun fra Ole Lund Kierkegaard?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Hver gang jeg har åbnet for DR, stod
The RockBear. ((^)) Flemming Leth og smurte et eller andet

Fra : vadmand

Dato : 27-05-03 14:02

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> skrev i en meddelelse

> Hm. Stjæler hun fra Ole Lund Kierkegaard?

Det ved jeg ikke. Hvorfor?

Per V.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-05-03 15:34

> Det ved jeg ikke. Hvorfor?

Nah, han fortæller bare, at Hodjas far var en meget doven skrædder, så
han syede med meget lang tråd og var derfor utroligt skeløjet.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Aragorn

Dato : 27-05-03 15:51

"Peter B. Juul" <pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> [...]
> --
> Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."

Hejsa.

Hmmm, det er vist et gammelt ordsprog, der har været generelt brugt.
Jeg blev selv udsat for det af en barndomsveninde, der skulle lære mig at sy
knapper i (- praktisk ting at kunne, btw...), og hun bemærkede den meget
lange tråd, jeg brugte - derpå faldt bemærkningen med, at en doven skrædder
syr med lang tråd.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.bmwmc.dk