Højtryksrenser!!
Fra : Torben Hansen

Dato : 27-05-03 07:51

Jeg ved godt det ikke har det store at gøre med MC og så dog alligevel.....
jeg så forleden dag en lille og billige højtryksrenser i en reklame, men den
røg bare ud sammen med alt det andet der dukker op med posten hver dag. Kan
nogen huske om det var harald nyborg eller hvem det var der solgte den til
399.- det er jo billigt
Det eneste jeg kan huske var at det var i en af de her husstandsomdelte
reklamer

Hilsen Torben,
Vejle
Ducati 916 Biposto

Fra : Thorstein

Dato : 27-05-03 07:52

Der fåes en højtryksrenser til omkring den pris hos Kvickly Extra her i byen

/ Thorstein

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 27-05-03 09:31

Det er harald nyborg der har en, men ikke til kr. 399, men kr. 349.

Den ligner mistænkeligt meget den Texas jeg købte til kr. 399 i Bilka :(

/HHA

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-05-03 17:12

"Torben Hansen" <radiospeak@radiospeak.dk> skrev i en meddelelse
> Kan
> nogen huske om det var harald nyborg eller hvem det var der solgte den til
> 399.- det er jo billigt

Nej, men hobby-højtryksrensere til under en plovmand kan man få mange
steder, Harald Nyborg, Bauhaus, Bilka og mange andre.
Vælg en med "kemikaliesprøjte", hvis du skal bruge den til motorcyklen, så
kan du vaske med diverse autoshampoo produkter.

Rittig

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 27-05-03 22:59

Claus Rittig wrote:
> [...]
> Vælg en med "kemikaliesprøjte", hvis du skal bruge den til
> motorcyklen, så kan du vaske med diverse autoshampoo produkter.

Jeg har god fornøjelse af min Bilka / Texas tingest til 399 kr selv om den
kun yder 70 bar.
Det rækker til plæneklipper mm.
Men ikke på min MC

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)
bmt@poet.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 27-05-03 23:30

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har god fornøjelse af min Bilka / Texas tingest til 399 kr selv om den
> kun yder 70 bar.
> Det rækker til plæneklipper mm.
> Men ikke på min MC

Ork jo, det rækker rigeligt til din mc. Og du kan sagtens bruge den til
Bimmeren, den kryber ikke i vask!
Til motorcykler skal trykket ikke være for voldsomt, for så går det hårdt ud
over kæde og lejer.

Rittig

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 27-05-03 23:52

Claus Rittig wrote:
> [...]
> til Bimmeren, den kryber ikke i vask!
> Til motorcykler skal trykket ikke være for voldsomt, for så går det

Jeg formulerede mig lidt forkert ...
Jeg mener ikke trykket er for lavt til at rengøre min bimmer (selvom en blød
kvindehånd ville være tilstrækkeligt/at foretrække)
Jeg er nærmere bange for at trykket kan skade mine pakninger mm

OK indrømmet. En skønne dag står jeg nok og spuler mine fælge med den
alligevel..