Bagdæmper til GSXR 250
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-05-03 20:48

Jeg må efter 3000km på min lille GSXR erkende, at det ikke er sagen med
hård forgaffel, og en bagdæmper så blød som snot. Den er simpelthen
ustabil og kurer med røven i svingene..

Er der nogen der kender et fabrikant , som laver gode affjædringer til
GSXR 250? Er der evt. nogle andre modeller fra Suzuki (RG , RGV) som
passer på?

Mvh Thomas
GSXR 250 !

Fra : Moller

Dato : 26-05-03 20:53

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender et fabrikant , som laver gode affjædringer til
> GSXR 250? Er der evt. nogle andre modeller fra Suzuki (RG , RGV) som

Min gamle dæmper fra Bandit 1200'eren kunne side på Fers Gixxer 250'er,
og jeg mener nu han blev meget glad for den :)

VH
Lars Molnit

Fra : Jon Larsen

Dato : 26-05-03 21:01

xxxxxxxxxxxxx

Køre selv med en Hagon dæmper.. den er rigtigt god... Det er på denne muligt
at indstille fjederforspændingen og
pre-damping..

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Andrew

Dato : 26-05-03 21:16

> [...]
>
> Er der nogen der kender et fabrikant , som laver gode affjædringer til
> GSXR 250? Er der evt. nogle andre modeller fra Suzuki (RG , RGV) som

Æv da, Thomas, det var da surt! Er det noget du selv har pillet ved eller er
en blød bagfjedring noget generelt for denne maskine.

Mvh Anders

Fra : Moller

Dato : 26-05-03 21:42

> Æv da, Thomas, det var da surt! Er det noget du selv har pillet ved eller
er
> en blød bagfjedring noget generelt for denne maskine.

Generalt... bagdæmper + bremse resoviar stinker på den, og anbefales at
skiftes til noget bedre :) men det kan gøres for billige penge... f.eks. kan
en GSX-r 600 resoviar til forbremsen bruges med kanon suces :) og en eller
ande GSX-r dæmper også (dem af dem som passer altså) eller en Bandit
bagdæmper :)

Fra : Morten Juel

Dato : 26-05-03 21:50

> [...]
> en GSX-r 600 resoviar til forbremsen bruges med kanon suces :) og en eller
> ande GSX-r dæmper også (dem af dem som passer altså) eller en Bandit

Hvilken bandit bagdæmper ? ellers kan det jo være at man kan passe den
öhlins 46HRC jeg har over på den passer på en GSF 600 BANDIT

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Moller

Dato : 26-05-03 21:52

> Hvilken bandit bagdæmper ? ellers kan det jo være at man kan passe den
> öhlins 46HRC jeg har over på den passer på en GSF 600 BANDIT

Er den fuld justerbar OG renoverbar ????

For så kunne den jo være et forsøg værd for den kære Buus.

VH
Lars Molnit

Fra : Christian Knudsen

Dato : 26-05-03 22:09

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en GSX-r 600 resoviar til forbremsen bruges med kanon suces :) og en eller
> ande GSX-r dæmper også (dem af dem som passer altså) eller en Bandit

Jeg mener det er en gixxer 750 bagdæmper fra 91-92 der passer lige over på
en gixxer 250...
Jeg er dog ikke 100% sikker.

mvmch
christian

Fra : Moller

Dato : 26-05-03 22:07

> Jeg mener det er en gixxer 750 bagdæmper fra 91-92 der passer lige over på
> en gixxer 250...
> Jeg er dog ikke 100% sikker.

Mener der var problemer der, eftersom det var en gixxer 750 dæmper jeg
byttede med tommy for bandittens, fordi han ikke ku få den anden til at være
der, men jeg er lidt i tvivl hva grunden var omkring den 750'er dæmper.

VH
Lars Molnit

Fra : Tommy Fer

Dato : 27-05-03 05:59

> [...]
være
> der, men jeg er lidt i tvivl hva grunden var omkring den 750'er dæmper.

den er ca 4 mm for lang. Og du kan ikke bare presse den sammen nej....

mvh Tommy Fer

Fra : Jacob Stegelmann

Dato : 27-05-03 09:59

> [...]
> Jeg må efter 3000km på min lille GSXR erkende, at det ikke er sagen med
> hård forgaffel, og en bagdæmper så blød som snot. Den er simpelthen

Og så lige det oplagte spørgsmål, har du spændt bagdæmperen?
den har jo syv indstillinger

--
Jacob GSXR250

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 27-05-03 18:00

Jacob Stegelmann wrote:

> "Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Og så lige det oplagte spørgsmål, har du spændt bagdæmperen?
> den har jo syv indstillinger

Ja, jeg har prøvet at ændre forspændingen (?) , men det hjælper sq ikke
meget. Og når der er to på den, så er der ikke meget sjov i den..

> --
> Jacob GSXR250

Mvh Thomas