Artikel i Touring Nyt 7/2002
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-05-03 15:19

Hey!

Er der nogen, der har mulighed for at indscanne den artikel der var i
touring nyt nr. 7 sidste år om brugttest af en Yamaha XJ 600 S ? Evt. lægge
den på dk.binaer.motor eller maile den...

Håber der er nogen med scanner-lyster derude

Hilsner,
Tony

Fra : GRISEN

Dato : 26-05-03 18:37

On Mon, 26 May 2003 16:19:16 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Er der nogen, der har mulighed for at indscanne den artikel

Det kan jeg godt klare...
I morgen.

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-05-03 22:14

GRISEN wrote:

> Det kan jeg godt klare...
> I morgen.

Super! Tusind tak!

Tony

Fra : GRISEN

Dato : 28-05-03 00:20

On Mon, 26 May 2003 23:14:19 +0200, "Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

>Super! Tusind tak!

Hverken så nemt, hurtigt eller godt som jeg havde håbet.... det glatte papir drillede lidt.
Håber det kan bruges alligevel - teknisk set en dag senere end lovet.
dk.binaer.motor

*
Jan

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-05-03 09:41

GRISEN wrote:

> Hverken så nemt, hurtigt eller godt som jeg havde håbet.... det
> glatte papir drillede lidt. Håber det kan bruges alligevel - teknisk
> set en dag senere end lovet.

Hehe.. Det er helt ok - tak for hjælpen, Jan!

Hilsner,

Tony

Fra : J.C.Kløve

Dato : 27-05-03 09:05

I tråden: bat7pj$1e00$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :
> [...]
> 600 S ? Evt. lægge den på dk.binaer.motor eller maile den...
>
> Håber der er nogen med scanner-lyster derude

Jeg kan, men det bliver først til om 14 dage (tager på ferie NU)

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-05-03 12:31

J.C.Kløve wrote:

> Jeg kan, men det bliver først til om 14 dage (tager på ferie NU)

Heldige kartoffel - god ferie!

Jan har lovet at scanne den så det håber jeg på.

Hilsner,

Tony