Natur svamp! men hvor?
Fra : Benz...

Dato : 26-05-03 12:32

Står lige og mangler en ordenlig natursvamp til at vaske R6´eren med. Nu kan
det nemlig være nok, har ledt og ledt, men kan ikke finde nogen steder hvor
de bliver forhandlet.
Og så ville jeg lige høre om der var nogen af jeg i NG der viste hvor man
finder sådan en henne?
Det må gerne være i københavn området, fisketorvet eller der omkring. Så vil
jeg jo nemlig næsten kunne spytte der hen fra mit arbejde af.

mvh Benz R6

Fra : SLP/JM

Dato : 26-05-03 12:56

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> det nemlig være nok, har ledt og ledt, men kan ikke finde nogen steder

Har du prøvet at lede på et apotek eller Matas?

--
Susanne

Fra : Hekto

Dato : 26-05-03 12:57

In article <TWmAa.4008$g4.80334@news1.nokia.com>, jezzuz@yahoo.com
says...
> [...]
> Det må gerne være i københavn området, fisketorvet eller der omkring. Så vil
> jeg jo nemlig næsten kunne spytte der hen fra mit arbejde af.

Matas ... Apoteket ... ???
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Benz...

Dato : 26-05-03 13:59

> Matas ... Apoteket ... ???
> --

Tak begge 2!

Der har jeg ikke fået kigget!
Så må jeg jo se at få fundet en.
Den er jo MØG beskidt!

mvh benz
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Bjørn K Nilssen

Dato : 26-05-03 13:30

On Mon, 26 May 2003 11:32:03 GMT, "Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote:

> [...]
>Det må gerne være i københavn området, fisketorvet eller der omkring. Så vil
>jeg jo nemlig næsten kunne spytte der hen fra mit arbejde af.

Det kan du finne i alle butikker som handler utstyr og materiell for keramik.
Men hvor det er i København vet jeg ikke.
Elefantøretypen er meget tett og god (og kostbar).

Natursvamp inneholder ofte skrapende/ridsende gjenstander inne i porene, som små skjell
osv, så husk å klemme godt til overalt for å høre/kjenne om det er noe hardt inni, som du
så må plukke ut.

-- Bjørn K. Nilssen --

Fra : Benz...

Dato : 26-05-03 13:54

> [...]
som små skjell
> osv, så husk å klemme godt til overalt for å høre/kjenne om det er noe

Tak! det der en god ting at vide!

Så må jeg ud og lede ;)

mvh Benz R6

Fra : Moller

Dato : 26-05-03 13:27

Brugsen -> grøntafdelingen ???? :)

VH
Lars Molnit
Tjaaa, jeg bruger nu vaskeskind fra Biltema :) mener også de har svampen
:)

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-05-03 09:00

Jeg købte en i Grækenland sidste år.

Hilsen Brian

Fra : Benz...

Dato : 28-05-03 10:24

"Brian Olesen" <cobo@mail.dk> wrote in message
> Jeg købte en i Grækenland sidste år.

He He.. Ja jeg fortalte også min moder at grunden til at den var så
møgbeskidt var at jeg manglede en natursvamp til at vaskede den med. Så sage
hun at sådan en havede hun da liggende! og gik ing og ledede, det viste sig
så at hun havde fået smidt den ud den var aldrig blevet brugt.
Den kom også fra Grækenland.

Øv penge lige ud af vinduet :(

mvh benz R6

Fra : Hekto

Dato : 28-05-03 11:09

In article <gf%Aa.4302$g4.85114@news1.nokia.com>, jezzuz@yahoo.com
says...

> [...]
> hun at sådan en havede hun da liggende! og gik ing og ledede, det viste sig
> så at hun havde fået smidt den ud den var aldrig blevet brugt.

Jeg har bare ikke helt fattet hvorfor du absolut vil vaske den med en
natursvamp? ... som kan indeholde sand, kisel og kalkskeletter!

Fra : Benz...

Dato : 28-05-03 12:08

> Jeg har bare ikke helt fattet hvorfor du absolut vil vaske den med en
> natursvamp? ... som kan indeholde sand, kisel og kalkskeletter!
> --

Kald mig bare natur freak! ;)

Hvad vasker du din i?

mvh Jess R6

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 28-05-03 17:32

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> Kald mig bare natur freak! ;)
>
> Hvad vasker du din i?

bilshampoo!!!! ku ik la vær

nå seriøst så vasker jeg den(altså mc'en) med en auto svamp, eller en
firkantet svamp som man kan købe hos flygger, som virkelig kan suge vand til
sig!!!

--
Allan(fzr600us)møgbeskidt :-/
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Armand

Dato : 28-05-03 18:07

Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en

> Kald mig bare natur freak! ;)
>
> Hvad vasker du din i?

Min bliver vasket i baggården!

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 28-05-03 20:46

In article <TL0Ba.4324$g4.85581@news1.nokia.com>, Benz... says...
> Kald mig bare natur freak! ;)
>
> Hvad vasker du din i?

Med en slange, tilsluttet en blød børste, så der hele tiden bliver
skyllet.
Så vand/sæbe og en svamp, samt en børste i krogene.
Skylning med vand tilsat afspændingsmiddel, og endelig aftørring med et
(natur)vaskeskind.

Derved opnås næsten maximal belastning af miljøet! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Benz...

Dato : 30-05-03 07:47

Tak så ma jeg jo se at få den vasket, så jeg kan få taget en fotosession med
R6éren.. ;)

mvh benz... R6

Fra : Futte & Co.

Dato : 31-05-03 21:36

> [...]
vil
> jeg jo nemlig næsten kunne spytte der hen fra mit arbejde af.

Prøv at kigge forbi den nærmeste Flügger butik.

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Benz...

Dato : 02-06-03 08:42

> Prøv at kigge forbi den nærmeste Flügger butik.

Er gjort! ;)

mvh Benz.. R6

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-06-03 13:31

> Er gjort! ;)
>
> mvh Benz.. R6

Okay, ..... så prøv at gå indenfor ..... prøv derefter at kigge lidt
rundt på hylderne.....spørg derefter en af de flinke Flügger-folk, ....
når i så har klaret det med vejret, spørger du lige så forsigtigt om de
skulle ha' ...................... ,øhhhh, hvad var'ed nu du skulle ind
efter, det har jeg godtnok liiige glemt, alderen trygger i varmen, og alt
det der ...........

--
Jørgen , Brøndby, der godtnok bruger en hel del Flügger materialer i
hverdagen

Fra : Benz...

Dato : 02-06-03 15:05

> [...]
> skulle ha' ...................... ,øhhhh, hvad var'ed nu du skulle ind
> efter, det har jeg godtnok liiige glemt, alderen trygger i varmen, og alt

Købte godtnok ikke nogen natur svamp der da jeg ikke lige tænkte over at de
måske havde det.

Så mcén kan nu blive vasket på fineste maner, med natursvamp og natur
vaskeskind.

Ikke ringe ikke ringe...
Jeg regner med at poste nogle pics imorgen, af mit stolte stykke legetøj! ;)
(ganske standard og kedelig selvfølgelig ;)

mvh benz... R6
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-06-03 14:55

> [...]
>
> Ikke ringe ikke ringe...
> Jeg regner med at poste nogle pics imorgen, af mit stolte stykke legetøj!
;)
> (ganske standard og kedelig selvfølgelig ;)
>
> mvh benz... R6

Jeg regner med at være på dine breddegrader fra torsdag aften og pinsen
over, så hvis du ser den fine gamle cb'er med en eller anden på nakken, må
du endelig give dig til kende. Vi kan jo altid dele 2 is henne ved kiosken

--
Jørgen , Brøndby , med Langebæk sommerresidens
CB550F , den fine årgang 1975, med hvadsomhelst asfalt under dækkene

Fra : Benz...

Dato : 04-06-03 07:08

> [...]
> du endelig give dig til kende. Vi kan jo altid dele 2 is henne ved kiosken

Skal ske! :)
Men du kan jo også lige holde øje med R6éren det er jo immervæk heller ikke
lige hverdag at der triller sådan en rundt på disse kanter. ;)
ses derude..

mvh Benz R6.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268