Alder på Yamaha???
Fra : Tommy Hasen

Dato : 26-05-03 12:02

Hej
Hvordan bestemmer man alderen på XT 350 ud fra stel nr. ?

--
Vh
Tommy

Fra : Morten Juel

Dato : 26-05-03 15:08

> Hej
> Hvordan bestemmer man alderen på XT 350 ud fra stel nr. ?

det står vel på reg papirene ?! og har den været regget, så ved strømerne
det da !

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Tommy Hasen

Dato : 26-05-03 18:35

> det står vel på reg papirene ?! og har den været regget, så ved strømerne
> det da !

Det fortæller ikke meget om årgangen, kun hvornår den er registreret første
gang.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-05-03 19:07

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det fortæller ikke meget om årgangen, kun hvornår den er registreret
første
> gang.

Korrekt.
Få stelnummeret og ring til den lokale forhandler, så kan han oplyse dig
det.

Rittig

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-05-03 20:09

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> wrote in message
> Hej
> Hvordan bestemmer man alderen på XT 350 ud fra stel nr. ?

> [...]
Står det ikke på typeskiltet sammen med stelnummer osv ?
Det gjorde det da på min gamle Virago, men det var nu osse en Route 66 -
altså US-model.
Men jeg har da set andre Yamahaer med årgangen der på forsiden af
kronrøret - altså bag forlygten.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....