Store unbraco toppe
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-05-03 10:02

Hej DFM

Jeg leder efter et sted i Storkøbenhavn hvor man som privatperson kan købe
værktøj. Mere specifikt, så leder jeg efter 19mm 22mm og 24mm unbraco toppe
til ½ tomme topnøglesæt.

Hvor skaffer jeg det? Jeg skal også bruge et M6 helicoil sæt. E.v.t. bare
snittappen til et M6 sæt.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Benz...

Dato : 26-05-03 10:35

> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Det ved jeg ikke men en ting er sikker tag den store pengepung med!
Det billigste du kan få dam til er nok 300kr samlet.
Jeg gav i hverttilfælde 100kr for min 19mm. Og der havde ekspedienten endda
lovet for meget!
Men jeg tog ham på ordet!
Hvis du bare skal bruge den 19mm et kort øjeblik kan jeg måske låne dig min,
jeg kommer nemlig op til lyngby en af dagene. Hvilken kan jeg ikke sige
endnu.

mvh benz R6

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-05-03 11:09

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> [...]
> unbraco toppe til ½ tomme topnøglesæt.
>
> Hvor skaffer jeg det? Jeg skal også bruge et M6 helicoil sæt. E.v.t.

Prøv engang at svinge forbi værktøjsmagasinet på Nørrebrogade. Den ligger
lige efter baldersgade på højre hånd når man kommer fra runddelen af. De har
en masse værktøj og det de ikke har kan de bestille hjem

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Carsten Eilersen

Dato : 26-05-03 11:26

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Hej Bager,

Her er jeg hidtil ikke gået forgæves - også når det gjaldt de mere specielle
ting:

Nordsjællands Reservedelslager ApS (NR Autodele)
Rugmarken 29
3520 Farum (Hovedkontor i Hillerød)
Tlf.: 44 99 99 62

Mvh.
Carsten
BMW K 1200R S
Suzuki DR 250 S

Fra : Carsten

Dato : 26-05-03 14:56

> [...]

> værktøj. Mere specifikt, så leder jeg efter 19mm 22mm og 24mm unbraco toppe

Jeg har selv søgt i øst og vest efter en 17 og en 22 mm unbraco top/nøgle.
Du har fået lidt flere positive tilkendegivelser end jeg fik da jeg
postede, så undersøg dem også. Jeg vil blot nævne, at Bauhaus Glostrup har
en 19mm alm. unbraco nøgle, hvis alt andet glipper. Jeg vil også nævne, at
det der med at købe rørnøgler og så bruge ydersiden af disse som unbraco
ikke er vejen frem. Der skal en del arbejde til med en slibemaskine før
deres udvendige mål passer.

Carsten (som endelig har fået sit forhjul af)

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 26-05-03 16:50

> Jeg leder efter et sted i Storkøbenhavn hvor man som privatperson kan
> købe værktøj. Mere specifikt, så leder jeg efter 19mm 22mm og 24mm
> unbraco toppe til ½ tomme topnøglesæt.

Hvis det også er noget der sidder godt fast så overvej en luft-"hammer"
fra HN - der er topene med (og så mangler du bare noget luft)

/A

Fra : wheeler

Dato : 26-05-03 20:45

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til ½ tomme topnøglesæt.
>
> Hvor skaffer jeg det? Jeg skal også bruge et M6 helicoil sæt. E.v.t. bare

[KLIP]
En rigtig værktøjsmager.....der ved hvad han snakker om:
http://www.romerdal.dk/
Har for nylig bestilt helicoil 8M
Han har meget på lager, det han ikke skulle ha' kan han ha hjemme samme dag

--

Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 eller CBR 600 (F3->) har interesse

www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler