Raptor mc
Fra : m.grewy

Dato : 25-05-03 22:23

Morten Dahl og jeg, vi blev enige om at køre til Raptor mc med telt og
sovepose i håb om, at det var en nydelig klub med alkohol politik :).
Men næ nej for det første fik vi aldrig slået telt op og soveposerne fik vi
heller ikke brugt, så vi blev enige om at gaffe de par sofaer der stod der
til at sove på :).
Nå men vi kørte der op som sagt før i håb at de havde alkohol politik
deroppe, men nej de havde både øl og tequila med citron og det hele og flere
øl og tequila, det blev da vist også til en freigling.
Så vi stinkende stive, men jeg mødte da et par stykker herfra også .
Men brian skulle på arbejde kl 00.00 (det var synd:) ).
Lige til sidst vil jeg bare sige tak til raptor for en meget våd aften og
det band kunne squ da godt finde ud at at spille.

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-03 10:51

Takker. Men det er os der takker for besøget.

Det blev alligevel til nogle stykker herfra NG, på trods af vejret. Sjovt
nok var dem der kom langvejs fra på MC, og mange lokale i bil. Jeg var
rimelig imponeret over de piger der kom på choppere fra Odense. De skal vist
pudse de næste 14 dage, for at få deres MC'er til at skinne igen

Alkoholpolitikken forsøger vi at få styr på inden næste fest

Håber i kom godt hjem, vejret var jo forrygende.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : m.grewy

Dato : 26-05-03 19:12

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Håber i kom godt hjem, vejret var jo >forrygende.

Vi kørte direkte til karoline efter vi havde været i aarhus på burgerking.

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-03 19:23

Karoline!!!!

Det har vist været en hård weekend for jer Vi nåede ikke lige derned
denne gang

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : m.grewy

Dato : 26-05-03 19:29

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Karoline!!!!
>
> Det har vist været en hård weekend for
> jer

Ja lidt, men vi er jo unge :)
Selvom det ikke lige helt føltes sådan om søndagen.
På karoline der fandt vi også et træ som vi lige kunne sidde op af indtil vi
mødte nogen vi kendte.

Michael

Fra : Armand

Dato : 26-05-03 21:51

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> Karoline!!!!
>
> Det har vist været en hård weekend for jer Vi nåede ikke lige derned
> denne gang

Malerklemmen kan vist lige (på lørdag, ikke?) nåes til Maj måneds
weekend-dagsbillet-tilbud over det store stygge bælt!!

--
Armand.
(der glæder sig over at høre at der alligevel troppede et pænt antal gæster

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-03 08:21

"Malerklemmen"

Det er ellers et godt tilbud lige nu, men tror dog ikke det bliver denne
gang. Kom du hjem mens det var tørt?

Fra : Armand

Dato : 27-05-03 15:38

> "Malerklemmen"
>
> Det er ellers et godt tilbud lige nu, men tror dog ikke det bliver denne
> gang. Kom du hjem mens det var tørt?

Det ér vist også på søndag => ikke længere dagsbilletter på tilbud!!

Tør? Nix
Klarede mig fint indtil Horsens: men derefter blev den 2½ år gamle Dainese
introduceret grundigt for de danske vejrguder for første gang
Sikkert ren nemesis, blot fordi jeg har investeret i et par gore-tex støvler

Forøvrigt: Hvordan gik det med bæltskrækkerne? Så i nogene af dem??

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-03 17:00

"bæltskrækkerne"

Nej, ikke en eneste. Det gjorde vi ellers sidste år hvor det var frost!!

Men næste fest bliver i solskin, så der er chancen nok større

Fra : m.grewy

Dato : 27-05-03 18:22

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Men næste fest bliver i solskin, så der er chancen nok større

Og hvornår er det ? :)

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-03 19:36

"Og hvornår er det"

Det ved jeg ikke endnu, MEN SOLEN SKINNER den dag

Fra : Armand

Dato : 27-05-03 22:44

m.grewy <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en

> Og hvornår er det ? :)

Hvis bæltskrækkerne kommer: Den uge hvori der er to torsdage!

--
Armand.

Fra : Morten Dahl

Dato : 26-05-03 22:17

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Takker. Men det er os der takker for besøget.

je vil os være mæ.. takker

> [...]
vist
> pudse de næste 14 dage, for at få deres MC'er til at skinne igen

Ja, det kan de jo gøre mens de griner deres rø. i laser. Grewy og
undertegnede kom blæsende forbi dem ved omkørslen, men grundet ekstrem
dårlig navigation var vi lige en tur over Borum/lyngby og et par andre
steder inden vi fandt lillering..

> Alkoholpolitikken forsøger vi at få styr på inden næste fest

Næhh fandme nej, i Århus er det åbenbart tøserne der byder fyrene på tequila
(men de glemte sku at servere den rigtigt, og vi glemte at påpege det)

> Håber i kom godt hjem, vejret var jo forrygende.

Jo tak, men mere end godt brugte..

-

Morten Dahl
GSX-F - NOT The Kinky Style...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-03 08:22

I så også meget brugte ud.

Fra : m.grewy

Dato : 27-05-03 13:21

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> I så også meget brugte ud.

Ja det gjorde han :)

Michael

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 26-05-03 17:13

"m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> wrote in message
> Morten Dahl og jeg, vi blev enige om at køre til Raptor mc med telt og

hehe, godt i morede jer.

Vi ses sikkert snart igen.

--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : m.grewy

Dato : 26-05-03 19:14

Kenneth Egholm wrote:

> Vi ses sikkert snart igen.

Ja sikkert, men næste gang jeg skal besøge jer, så vil jeg godt undgås at
males i hoved og på hænder :)

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-03 19:24

"males i hoved og på hænder"

Det må have vakt lidt opsigt på Karoline

Håber snart vi ses igen

Fra : m.grewy

Dato : 26-05-03 19:31

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> "males i hoved og på hænder"
>
> Det må have vakt lidt opsigt på Karoline
>
> Håber snart vi ses igen

Næ for vi havde vist fået det meste af.
Ja vi ses jo nok et af de andre steder uden alkohol politik :)

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-03 20:51

"Ja vi ses jo nok et af de andre steder uden alkohol politik"

Ja, man kunne jo frygte det

Fra : ZX-10

Dato : 26-05-03 23:45

Hyggeligt at møde nogle af jer, selv om det var 1 kort visit fra min
side..:)
ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:batukd$2fct$2@news.cybercity.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-05-03 16:58

Jo tak. Men et kort visit er jo bedre end intet. Vi ses jo nok igen.