RR : MotoGP - OBS - Resultat af Le Mans
Fra : MKS - 74

Dato : 25-05-03 19:07

Lidt mystisk løb efter de nye regler da 1. del blev stoppet p.g.a
regnvejr,med Rossi klar i spidsen jagtet af 4 mand - genstartet som
"wetrace",hvor nogle fik forregnet sig i den grad med dækvalg.Men
alligevel meget spændende 2. del,specielt sidste omgang hvor Doktoren
for en gang skyld fik tæv ...af Gibernau - jaaaah .Begge Ducati'er
udgik hurtigt og Suzuki som sædvanlig ikke en faktor overhovedet.Men
Yamaha derimod pænt fremme.

Gibernau (go-go Sete)
Rossi (stadig langt foran)
Barros (godt løb)
Jacque (glad for 4.pladsen)
Biaggi (Satsede forkert på intermediate og måtte starte fra pitten)
McWilliams (bedste placering i 2T'erens sidste løb)
Ukawa (Startede også fra pitten)
Haga
McCoy (Wow - ikke sidst )
Edwards
Abe (Sidste wildcardperformance ??)
Hayden
Kiyonari (Flot af en debutant og så på intermediate !!)
Nakano
Melandri (Synd for ham det begyndte at regne)
Roberts

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 26-05-03 10:02

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Lidt mystisk løb efter de nye regler da 1. del blev stoppet p.g.a
> regnvejr,med Rossi klar i spidsen jagtet af 4 mand - genstartet som
> "wetrace",hvor nogle fik forregnet sig i den grad med dækvalg.

Ja, det synes jeg egentlig er noget mærkeligt noget. Personligt kunne jeg
bedre li' den gamle model, hvor man trods alt fik lidt belønning for at
gøre det godt i første del. Men det er nok svært at finde en model hvor
alle er tilfredse.

> Men alligevel meget spændende 2. del,specielt sidste omgang hvor Doktoren
> for en gang skyld fik tæv ...af Gibernau - jaaaah .

Hæhæ, ja det var en et par fine sidste omgange. Gibernaus knap i nakken
var da trykket helt i bund og han fortjente da sejren.

> McCoy (Wow - ikke sidst )

Nej, der var han heldig med dækkene

> Melandri (Synd for ham det begyndte at regne)

Synd for ham at han ikke satsede på regndæk. Men umiddelbart tror jeg nu
stadig han ville ha' haft svært ved at hænge på Barros/Rossi/Sete.
Hans ben taget i betragtning og sårn.

125 og 250 synes jeg for en gangs skyld var en noget flad omgang.

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : MKS - 74

Dato : 26-05-03 20:28

On 26 May 2003 11:01:54 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

> [...]
>bedre li' den gamle model, hvor man trods alt fik lidt belønning for at
>gøre det godt i første del. Men det er nok svært at finde en model hvor

Det jo det,den gamle model er måske mest retfærdig,men så afgjort ikke
tilskuervenlig,da man ingen anelse har hvem der så vinder - som det
er nu er det da i det mindste et race til flaget...

>Hæhæ, ja det var en et par fine sidste omgange. Gibernaus knap i nakken
>var da trykket helt i bund og han fortjente da sejren.

Hvis bare han kunne blive lidt mere stabil så _er_ han måske manden
der kan udfordre Rossi lidt,på ca. samme cykel - han gik eddermame til
den til sidst på de sidste 2-3 omgange og har bestemt ingen overdreven
respekt for Rossi som så mange andre.Jeg sad lidt og ventede på han
lavede en fejl,men han holdt den på hjulene og istedet blev det Rossi
der lavede "fejlen" i et sidste alt eller intet forsøg - et eller
andet sted befriende selvom jeg intet har imod Rossi.Sete har som det
måske ikke kan undre det helt store,overtaget rollen som min
personlige favorit selvom han er en helt anden og impulsiv type end
Kato var.

>Synd for ham at han ikke satsede på regndæk. Men umiddelbart tror jeg nu
>stadig han ville ha' haft svært ved at hænge på Barros/Rossi/Sete.
>Hans ben taget i betragtning og sårn.

Tjoh men han klarede sig jo fint i tørvejr hele weekenden igennem,og
også i racet,men regnvejr-kvalen og 2. del viste jo tydelig som han
også selv sagde,at det er han ikke begejstret for...men nej tror
heller ikke han ville kunne ha' hængt på de 5 i front i del 1.

>125 og 250 synes jeg for en gangs skyld var en noget flad omgang.

Joh - Pedrosa var lidt for overlegen,Elias er eddermame en sjov
fætter,distræt så det klodser,har svært ved at konc. sig selv de 30
sek. en pressekonf. varer