XJ600 billeder ;o)
Fra : Morten Juel

Dato : 25-05-03 17:40

Så er der kommet billeder af min Nye XJ600 på min hjemmeside, hvis nogle vil
se den

http://StarChild.dk

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-03 18:02

> Så er der kommet billeder af min Nye XJ600 på min hjemmeside, hvis nogle
vil
> se den

Sådan en tog jeg kørekort på - i '94...
Den er fiiiin....

Næsten lige så fin som min CB'ere... tæt på - men ikke helt

Mvh
Allan Rasmussen

P.S.
Skal du ikke have den kåbe af - så du kan få dig nogle rigtige
"motorcykel-nakkemuskler" ?

Fra : Morten Juel

Dato : 25-05-03 18:19

> P.S.
> Skal du ikke have den kåbe af - så du kan få dig nogle rigtige
> "motorcykel-nakkemuskler" ?

hehe NEJ ! ´ men jeg ville gerne ha en fuldkåbe til den !!

Fra : wheeler

Dato : 25-05-03 18:11

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Så er der kommet billeder af min Nye XJ600 på min hjemmeside, hvis nogle
vil
> se den

[KLIP]

Tillykke med købet (investeringen)
Den bliver du glad for - købte en nogenlunde tilsvarende i 92 (gav vist 32K)
kørte problemfrit 50 K KM og solgte den for 35K fem år senere ....prisen
er i dag (altså 5 år senere) fortsat 35K i dba =

Skulle du gi' noget extra for at få den med røde skiver?

--
Wheeler
Køb af nyere hysterisk velholdt CBR 600 (F3->) har interesse

Fra : Morten Juel

Dato : 25-05-03 18:20

> [...]
.....prisen
> er i dag (altså 5 år senere) fortsat 35K i dba =

hehe lækker handel

> gi' noget extra for at få den med røde skiver?

Hehe nej, men det er jo væk efter en køretur

Fra : dots

Dato : 25-05-03 20:39

> Så er der kommet billeder af min Nye XJ600 på min hjemmeside, hvis nogle
vil
> se den

Hmm, så kommer du vist aldrig med i mulden alligevel ?

dots/der meget bedre ka li de højbenede.

Fra : TheHobbit

Dato : 26-05-03 09:00

Jeg har drønet lidt på en XJ600 (dog af nyere dato) - den kørte sgu godt! Så
tillykke med den!

....men 65.000 km det er jo også en sjat - eller er det bare gammel overtro
at 65.000 er meget for en 600cc?

/Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
www.StephanNet.dk

- We who are about to die salute you! -

Fra : J.C.Kløve

Dato : 26-05-03 09:11

I tråden: 3ed1c8e8$0$48909$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Skrev TheHobbit :
> [...]
> sgu godt! Så tillykke med den!
>
> ...men 65.000 km det er jo også en sjat - eller er det bare
> gammel overtro at 65.000 er meget for en 600cc?

Overtro ! - helt klart overtro - min har lige rundet 85K km og pt er
der ingen indikationer på at den er ved at miste pusten - men jeg
overvejer dog kraftigt at få dem mekanisk målt igennem her til vinter
"just in case"

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 26-05-03 09:47

> ...men 65.000 km det er jo også en sjat - eller er det bare gammel overtro
> at 65.000 er meget for en 600cc?

Det må du ikke sige højt til min CBR 600. Den har kørt 103.000km og kører
rigtigt godt, ja man fristes til at sige "som ny". Den mangler stadig at
bruge en dl. olie.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : TheHobbit

Dato : 26-05-03 11:34

Hvor meget vedl. arbejde har I gjort på jeres motore, altså hvad er blevet
skiftet/repereret i dem?

Nu har jeg en forholdsvist ny GS500E (ca. 12.800 km) hvor mange KM skal jeg
regne med at der er i den motor (med jævnlige olie-check) før der er noget
større der skal "rykkes rundt"?

Olien er stadig helt jomfruelig at se på - helt lysegul og gennemsigtig -
ikke ligesom i min Golf2 der har gået over 335.000 km. Den er riiimelig
sort!

Fra : Hekto

Dato : 26-05-03 12:54

In article <3ed1ecf4$0$48905$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hobbit@protek.dk says...
> [...]
>
> Olien er stadig helt jomfruelig at se på - helt lysegul og gennemsigtig -
> ikke ligesom i min Golf2 der har gået over 335.000 km. Den er riiimelig

Sådan en GS-motor er ikke sådan liiige til at slå af pinden, hvis
ellers den får olie og justering med regelmæssige mellemrum, eller når
den trænger. Stellet vil nok ruste før.
Mon ikke at det første vil være knastkæden, i omegnen af 50.000 km?
Mads har sikkert et kvalificeret gæt på hvad du kan forvente.

Farven på olien har vel også lidt at gøre med køremåden? ;0)
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : TheHobbit

Dato : 26-05-03 13:21

Den er 5 år gammel og har ikke så meget som 1 lille rustplet - men nu ved
jeg selvfølgeligt ikke hvor længe motoren holder så jeg vil ikke udelukke at
du har ret.

Du skriver:
> Farven på olien har vel også lidt at gøre med køremåden? ;0)

Kan du ikke uddybe det lidt? Udover at jeg lige venter nogle min. indtil den
er varm med at skyde den af - så synes jeg ikke jeg skåner den mht. at vride
håndtaget sydpå.

Jeg har 2 gange lagt mærke til at hvis jeg i gennem et stykke tid kører
"max" på den, 160-170 , så når jeg standser for rødt/vigepligt så kan
den finde på at gå ud. Den starter med det samme igen når jeg trykker på
starteren - men det undre mig bare lidt. Nogle ideer??

www.StephanNet.dk - nede for tiden, skod-host!

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 26-05-03 11:10

Morten Juel wrote:
> Så er der kommet billeder af min Nye XJ600 på min hjemmeside, hvis
> nogle vil se den

Fine billeder. Du har også lært at bruge makroen. hva' ?

Tony

Fra : Morten Juel

Dato : 26-05-03 14:58

> Fine billeder.

Tak tak

> Du har også lært at bruge makroen. hva' ?

Ja det er jo 100% inspireret af dig, så tak for det )