Salgsannonce - man undres nogle gange
Fra : wheeler

Dato : 25-05-03 15:23

Her er hvad der stod i Den Blå Avis
Yamaha FZR 600 ccm '94, km 46.000, Blåmetal, Carbon-potte, K&N-filtre,
scottoiler, tonet kåbeglas kr. 50.000

Det lyder jo interessant...men

Her er så hvad der mødte mig, da jeg ringede og spurgte ind til cyklen
http://hjem.get2net.dk/grob/MC/mc.html

Lidt irriterende når folk spilder ens tid

--
Wheeler

Fra : Hekto

Dato : 25-05-03 16:11

In article <6m4Aa.183$OB7.83@news.get2net.dk>, "wheeler"
<bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> says...
> Lidt irriterende når folk spilder ens tid

??? hva' mener du?
Ridserne, eller den ringe stand og megen rust?
Der stod jo heller ikke 'velholdt'?
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 25-05-03 16:21

> ??? hva' mener du?

Også ??? herfra

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-05-03 16:21

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> scottoiler, tonet kåbeglas kr. 50.000
>
> Det lyder jo interessant...men
>
> Her er så hvad der mødte mig, da jeg ringede og spurgte ind til cyklen

LOL det har aldrig været en 94'er men en årgang 91-93. og hvad er det for et
blinklys han har sat på og de rustne skruer som kåben er sat fast med.. og
så stikker der et eller andet stykke pap ud fra det forreste af kåben nede
ved dækket??

ja den har sikkert også været nede før, for det er ikke original lakken!!!

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Oros

Dato : 25-05-03 16:24

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Her er så hvad der mødte mig, da jeg ringede og spurgte ind til cyklen
> http://hjem.get2net.dk/grob/MC/mc.html
>

> Lidt irriterende når folk spilder ens tid

Mon den scottoiler er monteret korrekt, kæden ser da en smule syg ud på det
ene billede hvor man kan se den! :D

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : SmaRTRxxv

Dato : 25-05-03 16:34

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse

> Mon den scottoiler er monteret korrekt, kæden ser da en smule syg ud på
det
> ene billede hvor man kan se den! :D

måske er det ikke noget olie på, dens slags koster jo penge

Thore

Fra : SmaRTRxxv

Dato : 25-05-03 16:24

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lidt irriterende når folk spilder ens tid

øhh........

Er det ikke dig der spilder vores tid med at tude?
Annoncen holder da 100% hvad den lover! Prisen burde da også være et
hint.....

Jeg synes da sælger er hudløst ærlig her.......
Det var noget andet, hvis du for eksempel (som jeg oplevede forleden med en
bil) var taget ud for at se på en yderst velholdt model, og det i
virkeligeheden viser sig at være et lig som bogstaveligt talt burde have
klippet pladerne!

Thore

Fra : Per Emborg

Dato : 25-05-03 16:37

Der stod hvs heller ikke i annoncen at den var skadet for over 10 k

Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : wheeler

Dato : 25-05-03 16:41

"SmaRTRxxv" <thoreFJERN@DETTEsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er det ikke dig der spilder vores tid med at tude?
> Annoncen holder da 100% hvad den lover! Prisen burde da også være et

[KLIP]

Øhh...du mener ikke man i den oprindelige annonce (hvilket ikke er annoncen
på nettet!) måske lige med to ord burde have nævnt, at modellen havde en
enkel ridse eller to (?)

> Jeg synes da sælger er hudløst ærlig her.......

[KLIP]
He he jeg er ked at at du også føler, jeg spilder din tid, men du spilder
egentlig også min tid lidt, idet du åbenbart ikke har forstået mit indlæg
= ...det var som sagt først, da jeg spurgte ind til cyklen, det med
småridserne blev nævnt :-/ - og det var alene på konkret forespørgsel, at
jeg fik linket til billederne

--
Wheeler
Køb af nyere hysterisk velholdt CBR 600 (F3->) har interesse

Fra : Tommy Fer

Dato : 25-05-03 16:42

> [...]
>
> Er det ikke dig der spilder vores tid med at tude?
> Annoncen holder da 100% hvad den lover! Prisen burde da også være et

No way..

en fra klubben har lige købt en FZR600R (nyere model end den omtalte...
anden kåbe design og lidt flere hk) med mener det var omkring 40K på
klokken, ingen nævneværdige ridser... Han gav 52.000 for den...

mivh Tommy Fer

Fra : Søren Lindholt

Dato : 25-05-03 16:57

wheeler wrote:

> Her er så hvad der mødte mig, da jeg ringede og spurgte ind til cyklen
> http://hjem.get2net.dk/grob/MC/mc.html
>

> Lidt irriterende når folk spilder ens tid

"lidt ridser" ?? Min grusgravs-graver har sku færre ridser...

--
Søren
motortosse.dk

Fra : Streetteam

Dato : 26-05-03 08:58

Det kan jo godt være den er registreret første gang i 94 selv om modellen er
tidligere end det. Der er lidt mange ridser og det burde være nævnt i
annoncen, MEN han har sparet dig for en tur til Amager for at se på cyklen
ved at lægge disse tydelige billeder på nettet.
Bare flere ville gøre det samme.
Jeg har før kørt langt for at opdage mc'en ikke var værd at købe, og de
billeder ejeren havde sendt mig vidste kun den pæne side af mc'en.
Så jeg synes det er en ærlig fyr (men som næk burde have skrevet mere om
ridserne i annoncen).

Mvh Streetteam