RR : MotoGP - Resultat af QP1 og QP2 - Le ~
Fra : MKS - 74

Dato : 24-05-03 14:22

Skal vi gætte på at der er et par stykker der håber på at det p*sser
ned i lårtykke stråler på Le Mans imorgen ).

Resultatet af QP2 - regnvejr :

McWilliams
Rossi
Aoki
Bayliss
Checa
McCoy
Gibernau
Biaggi
Barros
Tamada
Pitt
Jacque
Abe
Roberts
Ukawa
Capirossi
Kiyonari
Edwards
Hayden
Haga
Hopkins
Melandri
Nakano

Men da ikke eneste naturligvis kunne forbedre gårsdagens tider sat i
tørvejr bliver det altså QP1 der tæller,hvor Rossi næsten var
skræmmende overlegen - hele .7 sek foran Barros :

1. række: Rossi - Barros - Capirossi - Melandri
2. række: Biaggi - Checa - Gibernau - Ukawa
3. række: Nakano - Abe - Hopkins - McWilliams
4. række: Hayden - Bayliss - Tamada . Jacque
5. række: Roberts - Haga - Edwards - Aoki
6. række: Pitt - McCoy - Kiyonari

Race imorgen fra kl. 1100 på Eurosport - MotoGP-klassen fra kl. 1330.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Tobias Møller Larsen

Dato : 24-05-03 14:32

Er der nogen der har mulighed for at optage det og ligge det ud som divx?

Tobias

Fra : MKS - 74

Dato : 25-05-03 17:13

On Sat, 24 May 2003 15:32:02 +0200, "Tobias Møller Larsen"
<tobber@wanadoo.dk> wrote:

>Er der nogen der har mulighed for at optage det og ligge det ud som divx?

Det er måske en kende problematisk,jeg har principielt muligheden -
men det er jo rettighedsbelagt materiale og er således nok ikke nogen
god ide at hoste sådan noget - Derudover vil det jo være rimelig store
filer vi taler,så også båndbreddemæssigt kan det have sine problemer.

Der eksisterer jo også i forvejen en mulighed for at hente stort set
alt det multimedieindhold man måtte ønske fra Dorna's eget site,mod et
næsten symbolsk beløb på 3 Euro pr. løb eller 20 for en hel sæson,så
gider man næsten ikke bøvle med at optage/grabbe og overføre filer og
den slags,kvaliteten (wmv-filer) ligger naturligvis noget under det
man selv kunne lave,men det gør filstørrelsen så sandelig også og IMHO
fuldt ud brugbart - under alle omstændigheder den løsning jeg har
valgt.Har man lyst og kan lidt "tricks" er det jo også muligt at
"grabbe" sådan noget streaming-media til HDD'en ,så kan man faktisk
tage det med rundt og se det hvor og når man har lyst uden
nødvendigvis at være på nettet.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:
http://62.79.120.117/
(opdateret med nye dele:24-05-2003)