I´m back.
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-03 10:27

*Suk*
Så er jeg tilbage igen
Det er vel omkring 3 år siden , at jeg var med i denne gruppe , dog ikke
særligt aktivt *host*
Sagen er den , at min mc (Laverda 650 L.E. ) har været istykker siden jeg
købte den i 1998 - først var det et relæ - så var det bremserne - så var det
gearkassen , og så var det en motordel.
Den har de sidste 3 år stået nede ved KS-motor , og ventet på reservedele

Men nu er den lavet

Så vi ses derude

--
Hygge
Martin

Fra : MKS - 74

Dato : 24-05-03 10:43

On Sat, 24 May 2003 11:26:53 +0200, "Martin Jørgensen"
<martinfjerndette@heidiogmartin.dk> wrote:

>Den har de sidste 3 år stået nede ved KS-motor , og ventet på reservedele

Damn - Det må da næsten være en eller anden rekord eller hva' .

>Men nu er den lavet

Kewl - bedre sent end aldrig....

>Så vi ses derude

Join in the fun....pas nu på den ikke går i stykker igen

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-03 20:27

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 24 May 2003 11:26:53 +0200, "Martin Jørgensen"
> <martinfjerndette@heidiogmartin.dk> wrote:
>
> Damn - Det må da næsten være en eller anden rekord eller hva' .

Ja - Kors sikke et bøvl.
> Join in the fun....pas nu på den ikke går i stykker igen

schhhh ikke sige ordne "går i stykker igen"

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-03 07:01

> Damn - Det må da næsten være en eller anden rekord eller hva' .

Det kan jeg ikke tro. KS er da kendte for deres lange ventetider...
Ihvertfald i min bog..

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-03 10:56

> [...]
> gearkassen , og så var det en motordel.
> Den har de sidste 3 år stået nede ved KS-motor , og ventet på reservedele

hvorfor har du ikke købt en res. dels cykel ?!?

Nå men hehe velkommen tilbage nu skal den jo ha nye dæk, de må da være
blevet for gamle nu ! )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-03 20:29

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Well - havde jeg nu vist at det ville blive et problem , så havde jeg sq
aldrig købt den

> Nå men hehe velkommen tilbage nu skal den jo ha nye dæk, de må da være
> blevet for gamle nu ! )
Nye dæk...næh nu stopper vi , de har jo næsken ikke kørt