Fra : vmx

Dato : 24-05-03 08:05

Lillering... hvor i Lillering ??

--
Robert
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=194

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-05-03 20:56

Jeg ser først dit indlæg nu. Jeg var i klubben stort set helt fra fredag af.
Nå, men jeg kan sende dig en invitation næste gang.
Men det var ellers en god fest, og der var mange på trods af vejret.

Der var skiltet til klubben. Men det hjælper dig jo ikke nu

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.