DFM T-Shirts
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-05-03 21:08

Hej alle,

Salget af T-Shirts er gået lidt i stå og da jeg stadig ligger inde med nogle
stykker så håber jeg det er i orden at jeg lige laver endnu en reklame for
disse (pragtfulde) T-Shirts

Når de rige og kendte kan gå med dem, så kan I også - se selv:
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tshirtpromo.asp

De to T-Shirts der er mulighed for at købe kan ses på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/afstemning.asp.

Bestilling foregår tilgengæld på
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tshirtbestilling.asp hvor det i øvrigt er
muligt at se hvilke størrelser, der desværre allerede er udsolgt. Tjek lige
i toppen af siden om størrelsen du ønsker at bestille er tilgængelig.

Hilsner,

Tony
(der i øvrigt også har sin sorte XJ 600 S fra 2001 til salg

Fra : Morten Juel

Dato : 22-05-03 21:18

Suk du har jo ikke forslag 7 i xl ;o/

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-05-03 21:21

Morten Juel wrote:

> Suk du har jo ikke forslag 7 i xl ;o/

Nej desværre. Jeg må have fejlkalkuleret da jeg troede at der var flest
"large" folk herinde. De størrelser, der blev bestilt flest af købte jeg nok
ekstra af men det har desværre vist sig at XL er mere efterspurgt end Large.

--
Tony

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-03 21:40

> [...]
nok
> ekstra af men det har desværre vist sig at XL er mere efterspurgt end

Jeg er en af de der XL'er oxo... Æv...

Mvh
Allan Rasmussen
Honda CB1100 XXXL - men skal dog ikke have nogen T-shirt...

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 22-05-03 21:59

Knud wrote:

> Jeg er en af de der XL'er oxo... Æv...

Æv. Men der skal jo være plads til de kommende år, så var det ikke noget med
en XXL?

De er iøvrigt lidt store i størrelserne. Jeg kan evt. tage et par stykker
med på Malerklemmen og/eller Karoline næste gang. Så kan folk selv prøve
hvis de vil.

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-05-03 05:52

Morten Juel wrote:
> Suk du har jo ikke forslag 7 i xl ;o/

De er ret store i størrelserne, så du kan sagtens få dit bette korpus i en
L, Morten! ;-P

MVH Mads Stetter

Fra : Morten Juel

Dato : 23-05-03 09:12

> De er ret store i størrelserne, så du kan sagtens få dit bette korpus i en
> L, Morten! ;-P

hehe mumle mumle ) ja men hvad så efter vask ?

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-05-03 12:03

Morten Juel wrote:

> hehe mumle mumle ) ja men hvad så efter vask ?

Ingen grund til at mumle i skægget. Tag lidt penge med på klemmen så tager
jeg en Large og en XLarge med og så kan du prøve om det er noget for dig

Du kan da også bare hoppe i en Forslag 1? Den sidder mindst lige så godt

Tony

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-03 11:14

> Ingen grund til at mumle i skægget. Tag lidt penge med på klemmen så tager
> jeg en Large og en XLarge med og så kan du prøve om det er noget for dig

Ok Tony så lad da gå, tag nogle med, så må vi jo kigge på det

> Du kan da også bare hoppe i en Forslag 1? Den sidder mindst lige så godt

Den anden er jo bare federe )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600

Fra : Mads Stetter

Dato : 23-05-03 12:59

Morten Juel wrote:

> hehe mumle mumle ) ja men hvad så efter vask ?

Jeg bestilte først Large, og fik så ændret min bestilling til M da de var
store i størrelsene! Og efter min M er vasket passer den fint! (Selvom jeg
plejer at bruge L)

MVH Mads Stetter

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-05-03 13:06

Mads Stetter wrote:

> Jeg bestilte først Large, og fik så ændret min bestilling til M da de
> var store i størrelsene! Og efter min M er vasket passer den fint!
> (Selvom jeg plejer at bruge L)

Jeps - de er nemlig en smule store i størrelserne

Tony

Fra : Armand

Dato : 24-05-03 10:08

Morten Juel <MP@stofanet.invalid> skrev i en news:bakkqg$t0o$1@sunsite.dk...

> hehe mumle mumle ) ja men hvad så efter vask ?

Jamen så lad være med at gå i bad!

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 24-05-03 11:15

> en

> Jamen så lad være med at gå i bad!

Hehe )

Fra : Biker-Torben®

Dato : 23-05-03 09:27

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Hej alle,
>
> Når de rige og kendte kan gå med dem, så kan I også - se selv:
> [...]

He, he... udmærket lavet!

Biker-Torben
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=154

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 23-05-03 12:03

Biker-Torben® wrote:

> He, he... udmærket lavet!

Jow tak!

--
Tony

Fra : J.C.Kløve

Dato : 23-05-03 09:31

I tråden: bajao9$2at2$1@news.cybercity.dk,
Skrev Tony Lorentzen :
> [...]
> laver endnu en reklame for disse (pragtfulde) T-Shirts
>
> Når de rige og kendte kan gå med dem, så kan I også - se selv:

Wayy *roflmao* godt lavet !!
> [zaX]
>
> Tony
> (der i øvrigt også har sin sorte XJ 600 S fra 2001 til salg

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Oros

Dato : 25-05-03 04:38

Tony Lorentzen wrote:
> De to T-Shirts der er mulighed for at købe kan ses på
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/afstemning.asp.

Hey Tony, jeg har tyvstjålet dit gif-billede af forslag 7 og klippet logoet
ud og brugt i sammenhæng med chatrummet nævnt i anden tråd her i debatten.
Håber det er ok! ;)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 25-05-03 13:13

Oros wrote:

> Hey Tony, jeg har tyvstjålet dit gif-billede af forslag 7 og klippet
> logoet ud og brugt i sammenhæng med chatrummet nævnt i anden tråd her
> i debatten. Håber det er ok! ;)

Fint fint!

Tony