Suzuki GSX R, 250
Fra : Fudge

Dato : 22-05-03 20:11

Hej jeg går og over vejer at købe en Suzuki GSX R, 250 ccm er det et
ordenligt mc eller er det noget lort. jeg syntes menlig at de er billige.

Fra : Morten Juel

Dato : 22-05-03 20:24

> Hej jeg går og over vejer at købe en Suzuki GSX R, 250 ccm er det et
> ordenligt mc eller er det noget lort. jeg syntes menlig at de er billige.

søg i gruppen på gsxr 250 så finder du vist rigeligt vi har snakket meget om
den i den senere tid )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Fudge

Dato : 22-05-03 20:28

jeg er ikke helt den store pc nørd men hvordan søger man. jeg bruger outlook
express til at læse nyhedsgrupper

Fra : Rune Larsen

Dato : 22-05-03 20:31

Fudge wrote:

> jeg er ikke helt den store pc nørd men hvordan søger man. jeg bruger
> outlook express til at læse nyhedsgrupper

Prøv groups.google.com, de har laaaang tid tilbage.

/Rune

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-05-03 20:30

"Fudge" <fudge@oncable.dk> writes:

> jeg er ikke helt den store pc nørd men hvordan søger man. jeg bruger outlook
> express til at læse nyhedsgrupper

Se
<http://groups.google.com/groups?as_q=gsx%20r%20250&safe=images&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=dk.fritid.motorcykel&lr=&hl=en>

Grouple fandt ca. 2150 indlæg på søgestrengen "gsx r 250".

God læselyst!

--
Jacob - www.bunk.cc
Would you care to view the ruins of my good intentions?

Fra : Andrew

Dato : 22-05-03 22:01

> Hej jeg går og over vejer at købe en Suzuki GSX R, 250 ccm er det et
> ordenligt mc eller er det noget lort. jeg syntes menlig at de er billige.

Det korte svar: Det er en ordentlig mc

Mvh Anders

Fra : Allan Bojesen

Dato : 22-05-03 23:19

"Fudge" <fudge@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg går og over vejer at købe en Suzuki GSX R, 250 ccm er det et
> ordenligt mc eller er det noget lort. jeg syntes menlig at de er billige.

Babygix'eren er en sjov og ordentlig mc. Vi har haft en i stalden i 2 år og
den kører uden problemer. Alt kan gå i stykker. Hvis du føler at problemer
med specielt Babygix'eren er overrepræsenteret her i forummet, skal du lige
tænke på at det er 1. gangs cyklen for de fleste, og ejeren dermed ikke har
den store erfaring, hvilket uværligt vil medføre mange spørgsmål og
problemer. Jeg tør godt anbefale cyklen, men giv dig god tid til at finde
den rette.
Hvis du er fra Århus området er du velkommen til at kigge forbi og se
vilddyret

Allan Bojesen