/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Tændrør
Fra : Henrik B. Larsen


Dato : 27-03-01 20:34

Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort men hvad
skal man så købe?
Jeg var hos 3 forhandlere idag, ingen af dem havde andet end NGK.
Dog kom den 3. i tanke om at han havde nogen der hed splitfire, de kostede
godt nok det 4 dobbelte, 98 Kr. stykket. Dem købte jeg så men er der nogen
der har erfaringer med dem?

Henrik
GSX750EX



 
 
N/A (27-03-2001)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 27-03-01 21:15



Kim Jørgensen (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 27-03-01 21:15

JEg var også inde for at købe 2 nye til min GS500..
Køge Mc
men de havde også kun NGK, og grundet min dovenskab tog jeg dem, så må jeg
se mig om efter et par andre næste gang..
men det skal dog siges, at de har hjulpet en smule, kun lidt... på mit
startproblem..

Kim Jørgensen
GS 500

Dan Dethlefsen <sota@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Ou6w6.1598$94.384998@news010.worldonline.dk...
>
> Henrik B. Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:TZ5w6.362$rM3.25182@news.get2net.dk...
> > Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort men
> hvad
> > skal man så købe?
> > Jeg var hos 3 forhandlere idag, ingen af dem havde andet end NGK.
> > Dog kom den 3. i tanke om at han havde nogen der hed splitfire, de
kostede
> > godt nok det 4 dobbelte, 98 Kr. stykket. Dem købte jeg så men er der
nogen
> > der har erfaringer med dem?
> >
> > Henrik
> > GSX750EX
> >
>
> Min FZR1000exup har kørt ca. 10.000 km med fire stk af splitfire mærket,
> ingen problemer overhovedet.
>
> Dan
>
>





Poul Bekker-Hansen (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Poul Bekker-Hansen


Dato : 27-03-01 21:26

Hvis der er nogen i Odense området eller andre der vil ofre portoen, vil jeg
gerne have såkaldte "udbrændte" NGKere efter f.eks. drukning. Så vil jeg
teste dem og se hvad de fejler, så vi endelig kan få syn for sagn og se om
det er ammestuesnak eller har hold i virkeligheden.
Mail mig privat og I får adressen.

Poul B-H
PS: JEG tror at de fleste blot kan renses, men jeg får ikke gratis tændrør
af den grund, idet ikke mange af jer bruger BR9ECM eller BR10ECM

"Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> wrote in message
news:99qsb8$11nd$1@tnews.inet.tele.dk...
> JEg var også inde for at købe 2 nye til min GS500..
> Køge Mc
> men de havde også kun NGK, og grundet min dovenskab tog jeg dem, så må jeg
> se mig om efter et par andre næste gang..
> men det skal dog siges, at de har hjulpet en smule, kun lidt... på mit
> startproblem..
>
> Kim Jørgensen
> GS 500
>
> Dan Dethlefsen <sota@image.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:Ou6w6.1598$94.384998@news010.worldonline.dk...
> >
> > Henrik B. Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en
> > nyhedsmeddelelse:TZ5w6.362$rM3.25182@news.get2net.dk...
> > > Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort
men
> > hvad
> > > skal man så købe?
> > > Jeg var hos 3 forhandlere idag, ingen af dem havde andet end NGK.
> > > Dog kom den 3. i tanke om at han havde nogen der hed splitfire, de
> kostede
> > > godt nok det 4 dobbelte, 98 Kr. stykket. Dem købte jeg så men er der
> nogen
> > > der har erfaringer med dem?
> > >
> > > Henrik
> > > GSX750EX
> > >
> >
> > Min FZR1000exup har kørt ca. 10.000 km med fire stk af splitfire mærket,
> > ingen problemer overhovedet.
> >
> > Dan
> >
> >
>
>
>
>



Kim Jørgensen (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 27-03-01 21:32

se det skulle jeg jo have vist, jeg smed dem ud hos forhandleren..
men de havde vist lidt lidt druknedød, dog sagde forhandleren at den fik for
lidt benzin, for de var stadig hvide..

nå jeg fatter jo heller ignen ting i forvejen, men hvis det sker igen, så
skal du nok få dem..

Kim J

Poul Bekker-Hansen <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99qt08$7d6$1@news.inet.tele.dk...
> Hvis der er nogen i Odense området eller andre der vil ofre portoen, vil
jeg
> gerne have såkaldte "udbrændte" NGKere efter f.eks. drukning. Så vil jeg
> teste dem og se hvad de fejler, så vi endelig kan få syn for sagn og se om
> det er ammestuesnak eller har hold i virkeligheden.
> Mail mig privat og I får adressen.
>
> Poul B-H
> PS: JEG tror at de fleste blot kan renses, men jeg får ikke gratis tændrør
> af den grund, idet ikke mange af jer bruger BR9ECM eller BR10ECM
>
> "Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> wrote in message
> news:99qsb8$11nd$1@tnews.inet.tele.dk...
> > JEg var også inde for at købe 2 nye til min GS500..
> > Køge Mc
> > men de havde også kun NGK, og grundet min dovenskab tog jeg dem, så må
jeg
> > se mig om efter et par andre næste gang..
> > men det skal dog siges, at de har hjulpet en smule, kun lidt... på mit
> > startproblem..
> >
> > Kim Jørgensen
> > GS 500
> >
> > Dan Dethlefsen <sota@image.dk> skrev i en
> > nyhedsmeddelelse:Ou6w6.1598$94.384998@news010.worldonline.dk...
> > >
> > > Henrik B. Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en
> > > nyhedsmeddelelse:TZ5w6.362$rM3.25182@news.get2net.dk...
> > > > Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort
> men
> > > hvad
> > > > skal man så købe?
> > > > Jeg var hos 3 forhandlere idag, ingen af dem havde andet end NGK.
> > > > Dog kom den 3. i tanke om at han havde nogen der hed splitfire, de
> > kostede
> > > > godt nok det 4 dobbelte, 98 Kr. stykket. Dem købte jeg så men er der
> > nogen
> > > > der har erfaringer med dem?
> > > >
> > > > Henrik
> > > > GSX750EX
> > > >
> > >
> > > Min FZR1000exup har kørt ca. 10.000 km med fire stk af splitfire
mærket,
> > > ingen problemer overhovedet.
> > >
> > > Dan
> > >
> > >
> >
> >
> >
> >
>
>





Michael Helsvig (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Michael Helsvig


Dato : 27-03-01 22:12

On Tue, 27 Mar 2001 22:07:59 +0200, "Dan Dethlefsen" <sota@image.dk>
wrote:
>> skal man så købe?

Min erfaring indenfor 2-takternes hårdt belastede motorer, siger at
Motorcraft er de bedste. Herefter kommer Champion, og så NGK.

--

Personal Homepage: http://mic.lostinlove.dk/

Jesper Pedersen (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Pedersen


Dato : 27-03-01 21:44


Henrik B. Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TZ5w6.362$rM3.25182@news.get2net.dk...
> Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort men
hvad
> skal man så købe?
> Jeg var hos 3 forhandlere idag, ingen af dem havde andet end NGK.
> Dog kom den 3. i tanke om at han havde nogen der hed splitfire, de kostede
> godt nok det 4 dobbelte, 98 Kr. stykket. Dem købte jeg så men er der nogen
> der har erfaringer med dem?
>
> Henrik
> GSX750EX

Det er sgu sjovt. Jeg har kørt MC siden foråret '98 ca. 24-25000Km og jeg
har altid kørt med NGK tændrør uden nogle problemer. Så det kan være at det
kun er nogle MC'er som ikke er til NGK??

Mvh
Jesper
CX500
Tidl. CB400f



Knud Jacobsen (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Knud Jacobsen


Dato : 27-03-01 22:08


> Det er sgu sjovt. (klip) jeg har altid kørt med NGK tændrør uden nogle
problemer.
> Mvh
> Jesper
> CX500
> Tidl. CB400f

Det samme her. Det minder om en religionskrig, hvor de udokumenterede
påstande bare vælter frem.

m.v.h.
Knud Stange Jakobsen
TDM 850



Jens S., Esbjerg (28-03-2001)
Kommentar
Fra : Jens S., Esbjerg


Dato : 28-03-01 21:45

"Jesper Pedersen"
> skrev
> Det er sgu sjovt. Jeg har kørt MC siden foråret '98 ca. 24-25000Km og jeg
> har altid kørt med NGK tændrør uden nogle problemer. Så det kan være at
det
> kun er nogle MC'er som ikke er til NGK??
*************
Hmmm jeg synes der er en torden i det fjerne. Jeg tror på et snarligt
Armand'sk bombardement. I har jo netop kastet en tændstik ind i et
krudtkammer

Kom så på banen Armand - jeg sætter en 10'er på at du vinder på point

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125 med NGK tændrør - til de skal skiftes





Armand (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-03-01 02:42


Jens S., Esbjerg <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
news:99tirk$bur$1@news.inet.tele.dk...
> "Jesper Pedersen"
> > skrev
> > Det er sgu sjovt. Jeg har kørt MC siden foråret '98 ca. 24-25000Km
> > og jeg har altid kørt med NGK tændrør uden nogle problemer. Så det
> > kan være at det kun er nogle MC'er som ikke er til NGK??
> *************
> Hmmm jeg synes der er en torden i det fjerne. Jeg tror på et snarligt
> Armand'sk bombardement. I har jo netop kastet en tændstik ind i et
> krudtkammer Kom så på banen Armand - jeg sætter en 10'er på at
> du vinder på point

Tjaeh Hvad skal man sige?

Jeg vil da helt og holdent lade folk gøre deres egne erfaringer; men det
er pudsigt at efter at jeg har været "drengen som råbte at kejseren ikke
havde tøj på", har stedse flere og flere meldt ud med svigtende NGK'ere
:-/
Mine selvoplevede (min svoger og hans GSXR 750) trængsler, drejer sig om
de dobbelt-polede typer; imens der på gruppen opleves druknede NGK'ere
med begge typer!

"Udokumenteret"?
Hvorledes kan man dokumentere svigtende tændrør på en gruppe som denne??

"Umulige at redde"?
De har været en (jesper Hvalsø?) der påstod at ½ år i en skuffe kunne
tørre dem ud.
Ligeledes også omkring hhv. ovn-tørring og afbrænding med en lighter;
men
(umuligheden af) dette hører med til mine negative oplevelser!

--
Armand. (der som sagt ikke ville køre til Nordkap på NGK'ere)







Henry (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Henry


Dato : 29-03-01 08:11

Hej Armand

Kan du forklare hvordan et tændrør der betår af jern (metal) og porcelæn
skulle sluge benzin og drukne? Hvis tændrørene bliver våde skal de vel bare
"luftes" så benzinen fordamper. Jeg forstår det ikke helt?

For mig lyder det mere som der er noget andet galt når folk får disse
problemer, f.eks. støjdæmpningen er forkert eller for lidt krudt på
batteriet til at kunne trække en ordentlig gnist.

Henry (der aldrig har haft tændrørs problemer, måske fordi har ikke har en
skid forstand på dem)



Jon Larsen (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Jon Larsen


Dato : 29-03-01 09:13


"> Kan du forklare hvordan et tændrør der betår af jern (metal) og porcelæn
> skulle sluge benzin og drukne? Hvis tændrørene bliver våde skal de vel
bare
> "luftes" så benzinen fordamper. Jeg forstår det ikke helt?
>
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det at tændrøret "Drukner" er faktisk en belægning fra det ubrændte bensin
der på en eller anden måde sætter sig de mest umulige steder og sætter sig
godt fast...
Denne belægning skulle så gøre at istedet for at gnisten springer som
normalt i "booster-gabet" springer den imellem isolatoren og kanten af
tændrøret, hvorved gnisten mister den effekt der skulle antænde den
komprimerede gas-blanding.

Så en egentlig drukning er der jo ikke tale om...

Måden dette kan løses på er enten et sæt nye rør eller en glasblæsning*

*= sandblæsning bare med glaskugler i mikrostørrelse.

Armand har oplevet det med de dobbelt-elektrodede og jeg med de
enkelt-elektrodede
Og tro mig.. jeg har spenderet MANGE penge på NGK rør til min GSX-R 250'er.


--
Jon Larsen.
GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end
han husker fra sidste år
Homepage: www.mobilixnet.dk/~mob21913





Henry (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Henry


Dato : 29-03-01 11:15

Ok, jeg forstår... men det leder min mistanke tilbage på støjdæmpningen...
hvis jeg havde haft det problem du beskriver, så ville jeg sørge for to ting
(som du jo sikkert har)

1. Fjerne al støjdæmpningen (gem det originale til synsmanden)
2. Altid sørge for en opladet batteri.

Hvis de øvrige tændingsdele ellers iorden, så skulle den vel ikke drukne.

Henry (der netop er blevet lidt klogere)


"Jon Larsen" <Jon.Larsen@image.dk> skrev i en meddelelse
news:99uqqc$gir$1@news.cybercity.dk...
>
> "> Kan du forklare hvordan et tændrør der betår af jern (metal) og
porcelæn
> > skulle sluge benzin og drukne? Hvis tændrørene bliver våde skal de vel
> bare
> > "luftes" så benzinen fordamper. Jeg forstår det ikke helt?
> >
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Det at tændrøret "Drukner" er faktisk en belægning fra det ubrændte bensin
> der på en eller anden måde sætter sig de mest umulige steder og sætter sig
> godt fast...
> Denne belægning skulle så gøre at istedet for at gnisten springer som
> normalt i "booster-gabet" springer den imellem isolatoren og kanten af
> tændrøret, hvorved gnisten mister den effekt der skulle antænde den
> komprimerede gas-blanding.
>
> Så en egentlig drukning er der jo ikke tale om...
>
> Måden dette kan løses på er enten et sæt nye rør eller en glasblæsning*
>
> *= sandblæsning bare med glaskugler i mikrostørrelse.
>
> Armand har oplevet det med de dobbelt-elektrodede og jeg med de
> enkelt-elektrodede
> Og tro mig.. jeg har spenderet MANGE penge på NGK rør til min GSX-R
250'er.
>
>
> --
> Jon Larsen.
> GSX-R 250 pilot med Laser lyd ( puha den lyder godt) og mere bundtræk end
> han husker fra sidste år
> Homepage: www.mobilixnet.dk/~mob21913
>
>
>
>



Jesper Hvalsøe (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Hvalsøe


Dato : 29-03-01 16:48

On Thu, 29 Mar 2001 09:10:31 +0200, "Henry" <henry@mail.removethis.dk>
wrote:

>Hej Armand
>
>Kan du forklare hvordan et tændrør der betår af jern (metal) og porcelæn
>skulle sluge benzin og drukne? Hvis tændrørene bliver våde skal de vel bare
>"luftes" så benzinen fordamper. Jeg forstår det ikke helt?


Kodeordeet, er porcelæn. Det er et meget porøst materiale, som i et
tændrør endvidere har funktionen som isolatr, så hvis porselænen er i
stand til at suge benzin ind i sig, kan de tiltrække meget skidt
(kulstof) og så smutter isolationsevnen. Isolatoren i et NGKrør er
nemlig ikke glaseret på overflden, som man normalt gr med
porselænsisolatorer, jeg ved ikke om det er anderledes med andre
tændrør.


Jesper Hvalsøe
GS750D '77
Shagstyle

Stig H. Jacobsen (31-03-2001)
Kommentar
Fra : Stig H. Jacobsen


Dato : 31-03-01 23:27

On Thu, 29 Mar 2001 15:47:57 GMT, Jesper Hvalsøe wrote:

> Isolatoren i et NGKrør er nemlig ikke glaseret på overflden,
> som man normalt gr med porselænsisolatorer, jeg ved ikke om det
> er anderledes med andre tændrør.

Hmm, jeg sidder lige med et NGK B8ES rør og toppen virker godtnok
mere plastikagtig end a'la porcelæn. Og isolatoren virker ikke
udpræget porøs - når jeg skraber olie og snavs væk, så er røret
flot hvidt nedenunder. Ville det ikke være misfarvet, hvis det
var porøst?

--
Stig / shj@bigfoot.com

Jesper Hvalsøe (01-04-2001)
Kommentar
Fra : Jesper Hvalsøe


Dato : 01-04-01 21:22

On Sat, 31 Mar 2001 22:27:11 GMT, "Stig H. Jacobsen" <shj@bigfoot.com>
wrote:

>Hmm, jeg sidder lige med et NGK B8ES rør og toppen virker godtnok
>mere plastikagtig end a'la porcelæn. Og isolatoren virker ikke
>udpræget porøs - når jeg skraber olie og snavs væk, så er røret
>flot hvidt nedenunder. Ville det ikke være misfarvet, hvis det
>var porøst?

nej da. Men det er heller ikke fint hvidt mere vel .



Stig H. Jacobsen (02-04-2001)
Kommentar
Fra : Stig H. Jacobsen


Dato : 02-04-01 01:45

On Sun, 01 Apr 2001 20:22:29 GMT, Jesper Hvalsøe wrote:

>>Hmm, jeg sidder lige med et NGK B8ES rør og toppen virker godtnok
>>mere plastikagtig end a'la porcelæn. Og isolatoren virker ikke
>>udpræget porøs - når jeg skraber olie og snavs væk, så er røret
>>flot hvidt nedenunder. Ville det ikke være misfarvet, hvis det
>>var porøst?

> nej da. Men det er heller ikke fint hvidt mere vel .

Jo, det er netop det som det er.. som jeg skriver "flot hvidt"..

Du må nok forklare dit problem med NGK lidt nærmere.

--
Stig / shj@bigfoot.com

Jonas Holt (30-03-2001)
Kommentar
Fra : Jonas Holt


Dato : 30-03-01 11:16

> For mig lyder det mere som der er noget andet galt når folk får disse
> problemer, f.eks. støjdæmpningen er forkert eller for lidt krudt på
> batteriet til at kunne trække en ordentlig gnist.

Jeg skiftede mine NGK'er sidste sommer - og vupti gik den omkring 2 km længere
literen. Motoren havde småudsættere (en cyl. der en gang imellem ikke tændte)
ved middelhøje til høje omdrejninger.
Siden har jeg været meget forsigtig med choker - og ikke haft problemer.

--
Mvh
Jonas Holt & CBR600F2




Armand (31-03-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 31-03-01 20:14


Henry <henry@mail.removethis.dk> skrev i en
news:wdBw6.882$84.164372@news010.worldonline.dk...
> Hej Armand
>
> Kan du forklare hvordan et tændrør der betår af jern (metal) og
porcelæn
> skulle sluge benzin og drukne? Hvis tændrørene bliver våde skal de vel
bare
> "luftes" så benzinen fordamper. Jeg forstår det ikke helt?

Næh!

Men det har jeg heller ikke behov for - Det er en ren konstanterings-sag
for mit vedkommende!

Prøv at undersøge hvad et sæt NGK'ere til en GSXR 750 koster, og sæt dig
så i min svogers situation da den lænsede ham for samme beløb p.g.a. en
forkert prut under opstart

--
Armand.





Armand (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 29-03-01 02:15


Jesper Pedersen <knorsfis@cool.dk> skrev i en
news:99qu3j$2ue5$1@news.cybercity.dk...
>
> Det er sgu sjovt. Jeg har kørt MC siden foråret '98 ca. 24-25000Km og
> jeg har altid kørt med NGK tændrør uden nogle problemer. Så det kan
> være at det kun er nogle MC'er som ikke er til NGK??

Ikke desto mindre vil jeg ikke anbefale dig at tage på sommerferie til
Nordkap uden mindst et reservesæt i bagagen :-/

--
Armand (NGK revser)



Knud Jacobsen (29-03-2001)
Kommentar
Fra : Knud Jacobsen


Dato : 29-03-01 15:26


Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99u40b$2dc1$12@news.cybercity.dk...
>
> Jesper Pedersen <knorsfis@cool.dk> skrev i en
> news:99qu3j$2ue5$1@news.cybercity.dk...
> >
> > Det er sgu sjovt. Jeg har kørt MC siden foråret '98 ca. 24-25000Km og
> > jeg har altid kørt med NGK tændrør uden nogle problemer. Så det kan
> > være at det kun er nogle MC'er som ikke er til NGK??
>
> Ikke desto mindre vil jeg ikke anbefale dig at tage på sommerferie til
> Nordkap uden mindst et reservesæt i bagagen :-/
>
> --
> Armand (NGK revser)

Reservesættet var selvfølgelig med til Nordkap, men det kom nu ikke i brug
på de 6000 kolde kilometre sidste "sommer".

m.v.h.
Knud Stange Jakobsen og
TDM 850, der i dag den 29.3. ikke kunne holde balancen i 5 cm sne, hvilket
er en anden men sikkert kostbar historie.



Sigurd Christensen (28-03-2001)
Kommentar
Fra : Sigurd Christensen


Dato : 28-03-01 00:21

Jeg har kørt MC siden 1978 , forskellige modeller lige fra RD350 til GS750
og i øjeblikket SV650, og det
har mig bekendt altid været en GOD idé at bruge NGK tændrør - men at det var
vigtigt at bruge den rigtige
mht. varmeværdi! I øvrigt skulle det være en god ide, fordi NGK angiveligt
ikke skulle kortslutte/have problemer
med krybestrøm så let som det, der dengang var "traditionsmærket" , nemlig
Champion....
Mon ikke det mest er religion, det her med tændrør?
Mvh. Sigurd

Henrik B. Larsen <hbl@stubnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TZ5w6.362$rM3.25182@news.get2net.dk...
> Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort men
hvad
> skal man så købe?
> Henrik
> GSX750EX
>
>





Henrik Nedergaard (28-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Nedergaard


Dato : 28-03-01 07:24

Hej Henrik

Jeg har kørt med splitfire i 2-3 år uden nogen form for problemer, derimod
holder de længere end de fleste andre, ca. dobbelt så langt.

Om de holdt den lovede benzin besparelse på 5-10% tvilver jeg på.

http://www.splitfire.com/

Henry



Ole Mogensen (28-03-2001)
Kommentar
Fra : Ole Mogensen


Dato : 28-03-01 08:00

"Henrik B. Larsen" wrote:

> Nu er der _mange_ gange blevet skrevet herinde at NGK er noget lort men hvad
> skal man så købe?
> Jeg var hos 3 forhandlere idag, ingen af dem havde andet end NGK.
> Dog kom den 3. i tanke om at han havde nogen der hed splitfire, de kostede
> godt nok det 4 dobbelte, 98 Kr. stykket. Dem købte jeg så men er der nogen
> der har erfaringer med dem?
>
> Henrik
> GSX750EX

Tja , hva' skal jeg sige , jeg har kørt med mine NGK i 3 år nu ,
starter _hver_ gang.

Ole


--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste