MC-jagt i The Matrix !
Fra : Andrew

Dato : 21-05-03 20:57

Hejsa

Jeg vil bare lige opfordre alle til at gå ind og se The Matrix Reloaded !

Om ikke for den FABELAGTIGE oplevelse det er at se en så fænomonalt
fantastisk og ubeskrivelig fed film, så for at se den 14 minutter lange
bil/truck/mc-jagt hvori en noget så gudsjammerlig fed Ducatti medvirker !

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH den er så fed den film !!!

Mvh Anders

Fra : Morten Juel

Dato : 21-05-03 21:04

> Om ikke for den FABELAGTIGE oplevelse det er at se en så fænomonalt
> fantastisk og ubeskrivelig fed film, så for at se den 14 minutter lange
> bil/truck/mc-jagt hvori en noget så gudsjammerlig fed Ducatti medvirker !

hehe det har jeg postet billeder af for ½år siden !! ) altså dukatien
under jagten )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-05-03 22:23

Morten Juel wrote:

> hehe det har jeg postet billeder af for ½år siden !! ) altså
> dukatien under jagten )

Yup! Og de kan tillige ses på Motorcycle Online på
http://www.motorcycle.com/mo/mcdaily03/03_Ducait_Matrix/index.motml

Enjoy!

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Brian Luckow

Dato : 21-05-03 21:50

> Om ikke for den FABELAGTIGE oplevelse det er at se en så fænomonalt
> fantastisk og ubeskrivelig fed film, så for at se den 14 minutter lange
> bil/truck/mc-jagt hvori en noget så gudsjammerlig fed Ducatti medvirker !

"Ducati'en"?! Der er jo mange af dem med i filmen, prøv at se på ladet af
den lastbil de overhaler på motorvejen, der står jo en hel række af
Ducati'er, bl.a. en Monster. :)

Mvh., Brian Luckow

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-05-03 22:23

Brian Luckow wrote:

> "Ducati'en"?! Der er jo mange af dem med i filmen, prøv at se på
> ladet af den lastbil de overhaler på motorvejen, der står jo en hel
> række af Ducati'er, bl.a. en Monster. :)

Ja - og en MV Agusta (!)

--
Tony
Stadig få T-Shirts tilbage:

Fra : Christian Knudsen

Dato : 21-05-03 22:04

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bil/truck/mc-jagt hvori en noget så gudsjammerlig fed Ducatti medvirker !
>
> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH den er så fed den film !!!

Jeps - det er helt sikkert en fed jagt, men jeg fatter bare ikke at
politibilen kan følge med sådan en 996.....
Det hænger ikke helt sammen.
Men jagten er mega fed, og føreren er ikke helt uden evner....

mvmch
christian

Fra : Andrew

Dato : 21-05-03 22:27

> Jeps - det er helt sikkert en fed jagt, men jeg fatter bare ikke at
> politibilen kan følge med sådan en 996.....
> Det hænger ikke helt sammen.
> Men jagten er mega fed, og føreren er ikke helt uden evner....

Det ser så vildt ud der hvor de kører imod trafikken ! Brmmmmm !!!!

Savlede lidt da jeg så det...

Mvh Anders

Fra : Peder

Dato : 22-05-03 07:29

On Wed, 21 May 2003 23:03:31 +0200, "Christian Knudsen"
<s001400@student.dtu.dk> wrote:

>Jeps - det er helt sikkert en fed jagt, men jeg fatter bare ikke at
>politibilen kan følge med sådan en 996.....
>Det hænger ikke helt sammen.
Nåede at tænke tanken, men skulle man stille spørgsmålstegn ved den
slags småting, var der ikke meget i filmen, der holdt

Ellers pænt god fart på den film...
--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)

Fra : Jake

Dato : 22-05-03 08:53

> Jeps - det er helt sikkert en fed jagt, men jeg fatter bare ikke at
> politibilen kan følge med sådan en 996.....
> Det hænger ikke helt sammen.

Hehe det er en af hollywood filmens naturlove:
1. Biler kan følge med Motorcykler.
2. Skurke skyder gudsjammerligt dårligt.
3. Helten kan løbe fra en bil
4. Find selv på flere

/Jake

Fra : Armand

Dato : 21-05-03 23:50

Andrew <andvalen@post.tele.dk> skrev i en news:baglmq$cq3$1@sunsite.dk...
> [...]
> fantastisk og ubeskrivelig fed film, så for at se den 14 minutter lange
> bil/truck/mc-jagt hvori en noget så gudsjammerlig fed Ducatti medvirker !

Og er det så nu at vi skal se hvem der kan lave den længste liste af
regissør-bøffer, á den stribe der fulgte Triumph'erne i MI 2?

--
Armand
(der husker at der lækkede bensin ud af et skudhul i

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-05-03 06:45

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:

> [...]
>
> --
> Armand
> (der husker at der lækkede bensin ud af et skudhul i

*LOL* Ja, jeg husker bedst de magiske dæk der skiftede mellem gadedæk og
knopdæk liiige når der var brug for det.

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 22-05-03 07:00

så fed er den bil/mc jagt heller ikke...i matrix.....men som i så mange
andre film undrer det mig at flere normale hverdags biler kan holde trit med
de mc (som oftes duc'er) når der kørers til i filmene

og hvor mange har ikek lagt mærke til de utallige sekvenser....hvor en bil
bliver påkørt bagfra af en lastbil....hvorfor kører dem i bilen ikke bare
fra den ???

ud over det var matrix for lang, for meget bævl...slåskampene var der blevet
flere af ... så mange at det nærmest bliver trivielt...den første var 10
gange bedre...nå det blev vist til OT så jeg stopper her

Lasse
Mille & Karin & Neelix

Fra : Jack Jensen

Dato : 22-05-03 10:23

"Lasse Lundberg" <Lasse@lundberg-net.dk> wrote in message
> [...]
med
> de mc (som oftes duc'er) når der kørers til i filmene

De kan jo ikke køre stærkere))
Hej ho' hvor det går. - Sorry

Mvh
Jack
VFR750F

Fra : Benz...

Dato : 22-05-03 14:04

> [...]
> bliver påkørt bagfra af en lastbil....hvorfor kører dem i bilen ikke bare

Bare lige for at forsvare det kan jeg sige at så vidt jeg ved er der ikke
nogen begrændsninger på lastbiler fra USA.

mvh benz R6..

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 23-05-03 12:45

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> wrote in message
> Bare lige for at forsvare det kan jeg sige at så vidt jeg ved er der ikke
> nogen begrændsninger på lastbiler fra USA.

jep på ferien blev jeg overhalet af flere og jeg kørte ca 120-140 stk ja
km/t og hastighedsgrænsen var 85 mph dvs 136 km/t og det måtte alle køre

ja det var aldrig gået herhjemme!!!!
--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Benz...

Dato : 23-05-03 14:08

> jep på ferien blev jeg overhalet af flere og jeg kørte ca 120-140 stk ja
> km/t og hastighedsgrænsen var 85 mph dvs 136 km/t og det måtte alle køre

> [...]

Nej imponerende, det er det det er!
Godt med regn, og så har man en lastbil med en bremselængde der minder om et
tog! :(

Surt show...

benz.. R6

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-05-03 09:30

> Nej imponerende, det er det det er!
> Godt med regn, og så har man en lastbil med en bremselængde der minder om
et
> tog! :(

ja og det med slidbane i dækkene går de heller ikke så højt op i "over
there" men nu er det jo heller ikke så tit det regner der hvor jeg var
(nevada)

Fra : Armand

Dato : 25-05-03 12:27

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> skrev i en

> [...]
>
> ja og det med slidbane i dækkene går de heller ikke så højt op i "over
> there" men nu er det jo heller ikke så tit det regner der hvor jeg var

Slidbane?
Du mener vel: "mønster" !?

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 25-05-03 14:57

> Slidbane?
> Du mener vel: "mønster" !?

øhh ja er det ikke det samme eller skal jeg have mine skole penge tilbage

Fra : Armand

Dato : 25-05-03 22:34

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message

> øhh ja er det ikke det samme eller skal jeg have mine skole penge tilbage

Slidbanen er det område på dækket hvor der køres, og derfor slides. Dette
gælder såvel dæk til gadebrug, som mønsterløse racing-dæk ("slick's")!
Især for bildæk er begrebet tydeligt, derved at man kan forny slidbanen ved
at vulkanisere et nyt lag på en gammel karkasse.

Og det ér jo mønsterets(!) dybde der måles for at holde dybden op imod
lovens krav!
Men eftersom at mønsteret er præget i slidbanen og det som sådan ér
slidbanens nedslidning der ender med at mønsterprægningens dybde ophører,
kan du som sådan vel godskrives for en ½-redder!

--
Armand.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 26-05-03 06:23

> [...]
> slidbanens nedslidning der ender med at mønsterprægningens dybde ophører,
> kan du som sådan vel godskrives for en ½-redder!

Puha ja det var jo lige det jeg mente, og når de fleste lastbils dæk som
regel har fået fornyet slidbanen op til flere gange så vil jeg sige 3/4
redder

Fra : Benz...

Dato : 22-05-03 14:07

> *LOL* Ja, jeg husker bedst de magiske dæk der skiftede mellem gadedæk og
> knopdæk liiige når der var brug for det.

Samme trik er i mission Impossible, Under mc-jagten, 2 triumphér... Kan ikke
huske hvad det var for en af dem...

Total skod lavet!! Kan ikke tage det! Det ødelægger min film oplevelse. :(

mvh Benz R6

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-05-03 15:10

"Benz..." <jezzuz@yahoo.com> writes:

> Samme trik er i mission Impossible, Under mc-jagten, 2 triumphér... Kan
> ikke huske hvad det var for en af dem...
>
> Total skod lavet!! Kan ikke tage det! Det ødelægger min film oplevelse. :(

Hvis du ikke havde klippet så meget i teksten ville du opdage at det netop
var den film (F)Armand og jeg morede os over

Fra : Benz...

Dato : 23-05-03 09:04

:(

> Hvis du ikke havde klippet så meget i teksten ville du opdage at det netop
> var den film (F)Armand og jeg morede os over

ups.. Ja det stod der også.
Fandt det i Armand´s indlæg...

Tænk sig at lave en film med sådan en bugget og så lave sådan en bummet! Jeg
ville våge at påstå at "alle" mcíster vil ligge mærke til det. sådan da.

mvh benz... R6

Fra : Armand

Dato : 24-05-03 10:54

Benz... <jezzuz@yahoo.com> skrev i en

> Tænk sig at lave en film med sådan en bugget og så lave sådan en bummet!
Jeg
> ville våge at påstå at "alle" mcíster vil ligge mærke til det. sådan da.

Sikkert. Men procentielt er det en lille minoritet blandt publikum, hvorfor
det kun skulle være producentens håndværker-ære der skulle højne niveau'et!
Filmklippere på dét plan er sikkert dygtige og dybt engagerede nørder der
ikke fatter meget andet end deres lille verden (akkurat som engagerede
motorcyklister!), og det vil derfor være for meget at forlange at de skal
kunne overskue sådanne sager :-/
Det er typisk at der, ligeså snart der er en motorcykel på lærredet/skærmen,
er lagt en "typisk" motorcykel-lyd på, og dén holder oftest ikke da "typisk"
ligeså ofte er en et eller to -cylindret lyd (på en CBR !?); men også den
anden vej ses, derved at den markante boxer-lyd på BMW'er jævnligt bliver
fejl-dub'et med en firecylinder-lyd.
Her på gruppen har jeg læst at Sean Connery i Indiana Jones (last crusade)
kører på en twin hvorpå der bevidst(!) var dub'et en Nimbus-motor ind -
Manden
der havde det overordnede ansvar for de sager, havde hørt sådan en Nimbus og
forelskede sig straks i lyden, som følgelig skulle bruges ved lejlighed. Og
det var "gammel twin" i Indiana J-filmen så!

Fra MI 2 husker jeg endvidere et kiks af et close-up af Tommyboy (på
centralben med en propel foran sig?) under vild kørsel/acceleration:
Kobling/gasgrebs -brug var spejlvendt
Og netop dét fatter jeg ikke hvordan kan ske, for film kan vel næppe blive
vendt aved om i forbindelse med klipning - Eller kan det, og er netop blevet
det af hensyn til retningen (kører mod venstre i både film og close-up),
uden hensyntaget til mekanikken på motorcyklen :-/

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-05-03 12:51

Armand wrote:
> der havde det overordnede ansvar for de sager, havde hørt sådan en Nimbus og
> forelskede sig straks i lyden, som følgelig skulle bruges ved lejlighed. Og
> det var "gammel twin" i Indiana J-filmen så!

Det må jeg godt nok straks lægge mærke til næste gang jeg ser den
film :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Oros

Dato : 22-05-03 17:55

Benz... wrote:
> Total skod lavet!! Kan ikke tage det! Det ødelægger min film
> oplevelse. :(

DFM!!!! ..... slap af..... det ER bare film! ;)

--
Rasmus Jensen, CBR600F2 ex kåbe
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=222

Fra : Benz...

Dato : 23-05-03 09:06

> DFM!!!! ..... slap af..... det ER bare film! ;)
>
> --

Ja en lorte film hvis du spørger mig. ;)

mvh benz... R6

Fra : Hans Joergensen

Dato : 23-05-03 11:07

Benz... wrote:
> Ja en lorte film hvis du spørger mig. ;)

Hvad med Duc'erne i Blade II der siger som japanere ? ;)
Eller var det japanere der sagde som Duc'er ... hmm, jeg har vist
glemt det.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Benz...

Dato : 23-05-03 11:41

> Hvad med Duc'erne i Blade II der siger som japanere ? ;)
> Eller var det japanere der sagde som Duc'er ... hmm, jeg har vist
> glemt det.

Den har jeg heldigvis ikke set. Og har det nu heller ikke i sinde.

Lidt en skam. Sådan en Duc har jo sådan en god Bas.....

benz.. R6 (med piv lyd!!!)

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 22-05-03 07:52

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> bil/truck/mc-jagt hvori en noget så gudsjammerlig fed Ducatti medvirker !
>
> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH den er så fed den film !!!

uuuuuuuuuuuuuuh glæder mig helt vildt til at se den!!!!!!!!

lægger lige et billede i dk.binaer.motor af et kamara brugt i jagten

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 22-05-03 18:47

Allan Jørgensen <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote:

>lægger lige et billede i dk.binaer.motor af et kamara brugt i jagten
Og det ser ret specielt ud. Det er ikke så mærkeligt, at det er dyrt
at lave film (specielt i USA). Sådan et kamera-setup har sikkert
kostet en del knaster

--
Kåre - som nøjes med at lave tv-avis og den slags småting.