Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dagens billede nr.2
Fra : max

Dato : 25-05-03 20:40

dk.binaer "på vand og brød"
news:rY8Aa.15606$YZ6.546559@news010.worldonline.dk

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 25-05-03 20:52

Kanont billede igen.

Jeg sidder pt og leger med et fotoalbum
http://www.freelancefotograf.dk/album/tricks.aspx?a=0&i=8&z=1&c=1

Hvis du har lyst at få sådan et fotoalbum til dine billeder vil jeg gerne
lave et til dig.

Hvad er der i det for dig?
Man har lettere ved at se dine billeder - også de "gamle".

Hvad er der i det for mig?
Det er jo lidt sjovere at lave noget som bliver brugt.

Er det svært at bruge?
Man skal oploade billederne (jpg) med FTP i fuldopløsning så finder
programmet selv ud af resten.

Er albumet 100% færdigt?
Det virker men det kan uden tvivl blive meget bedre og det bliver det
lettest, hvis man bruger det.

Jan

Fra : max

Dato : 25-05-03 21:08

> [...]
> programmet selv ud af resten.
>
> Er albumet 100% færdigt?
> Det virker men det kan uden tvivl blive meget bedre og det bliver det

hey Jan,
Det lyder som et fantastisk tilbud, hvordan kan jeg sige nej til det..
Men fuld opløsning er altså over 4mb. det er vidst ikke så smart..?
Lad os finde ud af noget.. -max-

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 25-05-03 21:16

> Men fuld opløsning er altså over 4mb. det er vidst ikke så smart..?
Mine egne er ca 1mb, da jeg ikke tage i så høj opløsning.
Billederne skaleres i koden, så brugeren henter kun den størrelse han beder
om.
Jeg ved ikke om 4mb er for meget - det kan vi jo se efter - man kan i hvert
fald zoome en del

> Lad os finde ud af noget.. -max-
Lad os mailes ved i morgen.

Venlig hilsen