GS 500 E klub
Fra : Christian Knudsen

Dato : 27-03-01 20:19

Hej NG

Efter at have fulgt diskutionen om tophastigheden på GS 500 e'eren nøje, er
det gået op for mig, at der alligevel er et par stykker derude på Gs'er. Er
der en klub for gs'ere eller ville det være en ide at starte en, så man
kunne køre nogle fælles ture???

mc-hilsner,

Christian

GS 500 E '98 (34 HK med kåbe)

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-03-01 21:13

Dette kunne da være et kanon initiativ..
men så vidt jeg ved, er jeg ikke stødt på nogen GS klub endnu, men så igen
jeg er også 1. års cyklist..

Kim Jørgensen
GS 500 Udroslet
Bosiddende i Greve - Sjælland

Christian Knudsen <christianknudsen@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99qp0r$2lel$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jacob Knudsen

Dato : 27-03-01 21:34

det var da en fin ide med en gs500 klub, det kan da kun gå for langsomt!
Dersuden kan en gs500 med kåbe godt knibe sig op på 205, ned af bakke og med
solen i ryggen. Spørgsmålet er stadig den reelle tophastighed; sikkert et
stykke over 165km/t.
-jacob

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-03-01 22:19

Hvad med madpakken ? )

Fra : Niels Pein

Dato : 27-03-01 21:55

Christian Knudsen skrev ...

>Efter at have fulgt diskutionen om tophastigheden på GS 500 e'eren nøje,
>er det gået op for mig, at der alligevel er et par stykker derude på Gs'er.

Ja det må der vel være, eftersom det er een af de mest solgte mc'er i
Danmark i de sidste par år

Pein

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 28-03-01 09:56

>der en klub for gs'ere eller ville det være en ide at starte en, så man
>kunne køre nogle fælles ture???

Jo, det kunne da være meget sjovt. Hvor henne bor "vi" ?

Mvh
Tim - Valby
GS500E

Fra : Jacob

Dato : 28-03-01 09:10

"Tim Hoffmann'" <tim@hoffmann-data.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, det kunne da være meget sjovt. Hvor henne bor "vi" ?
>
> Mvh
> Tim - Valby
> GS500E

Vi (mig og min maskine) bor i Hvidovre - ikke så langt væk
Kan det være dig jeg har set et par gange køre ned ad Valby Langgade i
retning væk fra centrum på en nøgen sort model?? Jeg har selv været
cyklende.

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 28-03-01 13:01

>Vi (mig og min maskine) bor i Hvidovre - ikke så langt væk

Se det lyder jo spændene.
Vi må finde et sted at mødes en dag..

>Kan det være dig jeg har set et par gange køre ned ad Valby Langgade i
>retning væk fra centrum på en nøgen sort model?? Jeg har selv været

>cyklende.

Næe. Desværre ikke.. Jeg har en æh, lilla/grøn/blå GS'er med fuldkåbe. (jeg
er farveblind, så jeg ved ikke liiige hvilken farve den har)
Men jeg kører en del i området, så vink lige med arme og ben, hvis du møder
mig, blå/sort dainese jakke, og en sølvfarvet klaphjelm.

Mvh

Tim

Fra : Jacob

Dato : 28-03-01 12:44

> Se det lyder jo spændene.
> Vi må finde et sted at mødes en dag..

Ja da, naturligvis

> [...]
møder
> mig, blå/sort dainese jakke, og en sølvfarvet klaphjelm.

Skal jeg nok.

Mvh
Jacob
GS500 (sort/grøn)

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-03-01 19:15

JAmen Greve er da ikke så langt væk heller... så indtil videre er vi da en
del der kunne tage et par ture..

Kim Jørgensen
GS 500
Greve

Jacob <jnk.607@rsk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99siqd$f2o$1@sunsite.dk...

Fra : Christian Knudsen

Dato : 28-03-01 16:17

Jeg er bosiddende i Farum, men får desværre først mit kort engang i næste
måned......kan næsten ikke vente. Når tiden kommer, synes jeg at vi skulle
tage og finde ud af noget! Jeg kunne godt tænke mig at mødes med GS ejere.

Christian
GS 500 E
Farum

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 29-03-01 09:31

>Jeg er bosiddende i Farum, men får desværre først mit kort engang i næste
>måned......kan næsten ikke vente.
Det kan jeg godt forstå, jeg havde samme "problem" sidste år

Når tiden kommer, synes jeg at vi skulle
>tage og finde ud af noget! Jeg kunne godt tænke mig at mødes med GS ejere.

jamen så må jeg jo hellere gøre noget ved det

Jeg opretter en Mailinglist der omhandler GS500'ere.

Hvis folk smider en mail til mig på tim@marius-nielsen.dk , så skal jeg
sørge for at der i får nærmere information når jeg får listen oprettet.

Mvh

Tim - Valby
G(p)S500e

Fra : ArnoLaust

Dato : 28-03-01 22:35

Skal vi ikke bare allesammen blive enige om, at en GS500E er den fedeste
cykel, der findes...:-?
Hvorfor er det iøvrigt umuligt at finde sider med gejlede GS500'er på det
der internet?

Vores motto i klubben kunne være:

"Er det race og wheelies du er te'?
-Så kør GS 500 E"

-
Mvh
Aron
Suzuki GS500 SPS

"Christian Knudsen" <christianknudsen@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:99qp0r$2lel$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jacob

Dato : 28-03-01 22:41

"ArnoLaust" <arim(NOSPAM)@get2ent.dk> skrev i en >
> Vores motto i klubben kunne være:
>
> "Er det race og wheelies du er te'?
> -Så kør GS 500 E"

LOL, )
Selvbedrag er fundamentet for altid at holde sig munter

Mvh
Jacob
GS500

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 29-03-01 19:27

JA og det er vi gode til!!

Kim

Jacob <jnk.607@rsk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99tlqd$5s1$1@sunsite.dk...

Fra : Anneli

Dato : 03-04-01 21:48

> [...]
Er
> der en klub for gs'ere eller ville det være en ide at starte en, så man

Jeg mener helt bestemt at have læst om en GS-klub (eller opstarten af een) i
et nr. af Touring Nyt i år eller forrige år, prøv at gå dine blade i gennem
:0)

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) + Jawa mv.