Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvem er bedst og biligst?
Fra : Oluf Sørensen

Dato : 25-05-03 09:16

Hej alle
Hvem laver de bedste og billigste aftryk af digitale billeder?
Håber på hurtigt svar.

Fra : max

Dato : 25-05-03 09:31

> Hej alle
> Hvem laver de bedste og billigste aftryk af digitale billeder?
> Håber på hurtigt svar.

Hey Oluf,
Jeg har klippet og klistret de anbefalinger der har
været postet den sidste tid... -max-
www.bilka.dk
www.pixum.de
www.digitalshoppen.com
www.japanphoto.dk
www.digitalfotoservice.dk
www.fastlab.com/
www.fotex.dk

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 25-05-03 12:14

Du glemte www.gabs.dk
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : max

Dato : 25-05-03 12:43

> Du glemte www.gabs.dk
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Tak for det Thomas, jeg havde fat i den, men så smuttede
den alligevel-- Så sku listen være komplet og lige til at
klippe & klistre i fremtiden..
-max-

www.bilka.dk
www.pixum.de
www.digitalshoppen.com
www.japanphoto.dk
www.digitalfotoservice.dk
www.fastlab.com/
www.fotex.dk
www.gabs.dk

Fra : Mose

Dato : 25-05-03 12:05

"Oluf Sørensen" <oluf_s@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
> Hvem laver de bedste og billigste aftryk af digitale billeder?
> Håber på hurtigt svar.

Hvis du havde gidet at se tilbage i gruppen - bare en uges tid - så ville du
kunne finde svaret - så var både din og vores tid ikke blevet spildt med
disse uendelige gentagelser.

Jeg er godt klar over, at det er store krav at stille - at bede folk om at
yde bare en lille smule... men det kan der nok ikke laves om på.