Andet multimedie
bentjuul 3670
Nogend er kan hjælpe mig med mit signal fr~
Fra : Jens

Dato : 26-05-03 17:37

Hejsa jeg har købt et geforce4 MX440SE 64MB og det har jeg koblet til mit TV
jeg kan også se hvad der sker på skærmen men når jeg så skal afspille en
film sekvense vil den ikke vise billedet med sekvensen alt andet står fint
på mit TV.
På forhånd tak

Fra : Flare

Dato : 26-05-03 11:10

> [...]
> film sekvense vil den ikke vise billedet med sekvensen alt andet står fint

Du skal huske at vælge TV som primær output. Gøres under skærmindstllinger:
FUT >> dk.edb.hardware.grafikkort

Mvh
Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 26-05-03 11:39

"Flare" <anders@pings.dk> skrev:

> Du skal huske at vælge TV som primær output. Gøres under
skærmindstllinger:
> FUT >> dk.edb.hardware.grafikkort

Det er fint at du skriver FUT, men det er vigtigt at du så også gør det.
Det være hermed gjort.

--
Kurt Lund

Fra : Mette og René

Dato : 26-05-03 16:45

> Det er fint at du skriver FUT, men det er vigtigt at du så også gør det.
> Det være hermed gjort.

Hvad betyder det der FUT der??

MVH René

Fra : Flare

Dato : 26-05-03 15:11

> Du skal huske at vælge TV som primær output. Gøres under
skærmindstllinger:
> FUT >> dk.edb.hardware.grafikkort

Har du et link til hvordan jeg gør dette korrekt, så jeg gør det rigtigt
næste gang?

Anders

Fra : Madsen

Dato : 26-05-03 15:19

Flare skrev:

> Har du et link til hvordan jeg gør dette korrekt, så jeg gør det
> rigtigt næste gang?

Jeg kan anbefale: <http://kommunalbastards.org/oe/>
Har du yderligere spørgsmål til Outlook Express, som du tilsyneladende
bruger, så er <news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express>
et godt sted at starte.

Madsen.