Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 20 style: double rules
Fra : Nils F.

Dato : 24-05-03 09:38

Hvordan får jeg InDesign 2.0 til at lave en Paragraph Style, der sætter en
linie (rule) både over og under afsnittets tekst? Det er herlig let i
Ventura.

Jeg får den kun til at sætte en linie under teksten, eventuelt endnu en
under teksten, som går op i teksten.

Nils

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-05-03 11:09

Nils F. skrev:

> Hvordan får jeg InDesign 2.0 til at lave en Paragraph Style, der
> sætter en linie (rule) både over og under afsnittets tekst? Det er
> herlig let i Ventura.

Det er nu også meget nemt i ID. Når du definerer streg over, så lav en
forskydning på det antal mm el. pkt. du ønsker den skal være over
grundlinien.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.