Udtørring af betongulv før lægning af træg~
Fra : Gaffa

Dato : 27-05-03 07:08

Hvor lang tid skal et nyetableret betongulv m/gulvvarme tørre, før man med
god samvittighed kan begynde lægningen af trægulv ?

Er der nogen måde at checke om betondækket er tørt nok ?

hilsen
Gaffa

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : MICHAEL ANDERSEN

Dato : 27-05-03 11:13

der gåer 21 dage

Fra : Roberto Saldo

Dato : 28-05-03 08:21

MICHAEL ANDERSEN wrote:

> der gåer 21 dage
> "Gaffa" <xleineweb@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

På svensk TV4 checkede han det ved at lægge et stort stykke plast ud på gulvet.
Det lå så et døgns tid eller måske et par dage. Hvis der ikke samler sig
kondens under plasten er betonen tør.
De skulle male et garagegulv.

--
Med venlig hilsen/Best regards

Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Your system which soared/so freely on gliding wings/now hangs frozen and blue

Haiku by Alan Tuplin