serverhosting.dk
Fra : Henrik

Dato : 26-05-03 21:52

Jeg leder efter serverhosting i samme prisklasse som:

www.serverhosting.dk

Smid en kommentar hvis I kender nogen.

/Henrik

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 26-05-03 22:03

"Henrik" skrev:
> Smid en kommentar hvis I kender nogen.

Hm. Du har ikke engang forsøgt at skjule at du selv er registrant af det
domæne....

"Karl-Henrik Arendt" aka karl-henrik@arendt.biz aka henrik@startfirma.dk

Mvh, Lars

www.recorder.dk - Sammenligning af HD & DVD optagere

Fra : Henrik

Dato : 26-05-03 22:10

> Hm. Du har ikke engang forsøgt at skjule at du selv er registrant af det
> domæne....

Nej jeg står selv bag. Som erhvervsdrivende vil jeg gerne høre om I kender
nogle med matchende priser. Noget forkert i det?

Fra : Niels Henriksen

Dato : 26-05-03 22:28

"Henrik" <remove_karl-henrik@arendt.biz> skrev i en meddelelse

> Nej jeg står selv bag. Som erhvervsdrivende vil jeg gerne høre om I kender
> nogle med matchende priser. Noget forkert i det?

Det var bare den måde du spurgte på, UDEN at gøre opmærksom på at du stod
bag det selv.

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 27-05-03 18:07

"Henrik" <remove_karl-henrik@arendt.biz> wrote in message

> Nej jeg står selv bag. Som erhvervsdrivende vil jeg gerne høre om I kender
> nogle med matchende priser. Noget forkert i det?

Fjols, man skal ikke have læst meget i gruppen om webhotel udbydere før man
finder ud af, at du om nogen burde vide hvor man finder konkurrenter for at
spotte priser.

Så dette er kun at betragte som en reklame for dig selv.

--

Kim

Fra : Henrik

Dato : 28-05-03 19:20

> [...]
man
> finder ud af, at du om nogen burde vide hvor man finder konkurrenter for

Jeg have helt glemt hvor sure folk er i NG, nok derfor jeg ikke er i
dk.erhverv længere.

Har I et forslag til et andet sted hvor man kan få lidt feedback på hvordan
markedet forholder sig med priser, og hvordan man er placeret i forhold til
dem? Gerne et sted hvor man får feedback fra erhvervsdrivende (potentielle
kunder) og ikke hostere (konkurrenter/kollegaer)

/Henrik.

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-05-03 19:28

Henrik wrote:

Prøv i dk.markeds.* grupperne, evt ?

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Henrik

Dato : 28-05-03 19:32

nægter at tro man ikke kan få lidt konstruktiv feedback herinde.

Jeg opretter et nyt spørgsmål, og prøver selv at smide lidt mere kød på det.
Undskyld hvis jeg fornærmede nogen!

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-05-03 20:08

Henrik wrote:

> nægter at tro man ikke kan få lidt konstruktiv feedback herinde.
>
> Jeg opretter et nyt spørgsmål, og prøver selv at smide lidt mere kød på det.
> Undskyld hvis jeg fornærmede nogen!

Næ, men der var nogen der var mere vakst end jeg,
og der er der nok fortsat,
så det dumt at overskride grænserne for "markedsføring".

NB, prøver selv grænser af..