Til Erik G Chr.
Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 26-05-03 20:47

Undskyld at jeg skriver en åben mail men kunne ikke finde din mail her i NG.
til dig.
Men det virker som om du har chek på nogle ting inden for pengesager lov og
Ret
er jeg igen ved at hoppe på et pyramidespil som lige kommet til Danmark
(siger sælger)
hvor man for 2500 kan komme med og det ikke er pyramidespil
Sælger siger også at det er lovlig her i DK men jeg er ikke sikker og at det
kun er Ulovlig hvis man ikke opgiver det man tjener til skattefar det lyder
også rigtig for mig
men er spilet lovlig her i DK?
her er ders hp http://www.prosperclub.net
andre må også hjælpe hvis Erik ikke kan
Kent

Fra : Ole Geisler

Dato : 26-05-03 21:09

On Mon, 26 May 2003 21:47:20 +0200, "Kent Sune Mikkelsen"
<kent@nospam.mikkelsen.dk> wrote:

>andre må også hjælpe hvis Erik ikke kan

Det tror jeg godt han kan. Men alligevel : hold dig langt,langt, langt
væk. Det stinker af fup&svindel.
--
Ole Geisler, fejlfinder af Guds naade
Mit motto: Let`s fix it!

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-05-03 22:38

"Kent Sune Mikkelsen" <kent@nospam.mikkelsen.dk> wrote in message
> er jeg igen ved at hoppe på et pyramidespil som lige kommet til Danmark
> (siger sælger)

Hvis sælger siger du er ved at hoppe på et pyramidespil, ville jeg holde mig
langt væk.

> hvor man for 2500 kan komme med og det ikke er pyramidespil

Jeg vil for 2000 kroner gerne give dig dette råd: Bliv væk.

> [...]
det
> kun er Ulovlig hvis man ikke opgiver det man tjener til skattefar det

Det er også lovligt at hælde penge i afløbet. Det er dog nok ikke specielt
klogt. Især ikke hvis man efterfølgende skal snyde sine venner for at få
dækket sit tab.

--
Anders Vind Ebbesen - www.webbesen.dk
Cannon Fodder Theme: WAR, never been so much fun

Fra : Jan

Dato : 27-05-03 10:43

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> wrote in message news:<bau1ev$2jq9$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> klogt. Især ikke hvis man efterfølgende skal snyde sine venner for at få

Lad os nu slå det fast en gang for alle: pyramidespil, MLM, eller hvad
man nu vælger at kalde det, er baseret på at nogle (de første som
kommer ind) tjener penge, men at alle andre taber penge!! Alle kan jo
ikke tjene penge det, vel! Hvor skal pengene komme fra, et hul i
jorden?? Så hvis du selv tror på at du er en af de første så smid for
min skyld gerne 2.000 ind i det. For mig er en ting helt sikker. Folk
som går med i disse ting har enten stemplet "dum", "naiv" eller "penge
før moral" i nakken....

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 27-05-03 16:06

"Jan" <janbyrgesen@hotmail.com> wrote in message
> jorden?? Så hvis du selv tror på at du er en af de første så smid for
> min skyld gerne 2.000 ind i det.

Øh, hvem svarer du?

Fra : ThomasB

Dato : 27-05-03 17:28

"Jan" <janbyrgesen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> min skyld gerne 2.000 ind i det. For mig er en ting helt sikker. Folk
> som går med i disse ting har enten stemplet "dum", "naiv" eller "penge

I dette tilfælde har du ikke helt ret.

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-03 23:01

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> Cannon Fodder Theme: WAR, never been so much fun
> Go to your brother, kill him with your gun
> Leave him laying in his uniform, dying in the sun

Jamen, bliver afløbet så ikke stoppet?

Mvh
Karsten Jensen

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 27-05-03 15:15

Jeg er holder mine penge ved mig selv
der er ingen grund til at miste 2500kr de kan bruges på så meget andet

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-05-03 18:49

Kent Sune Mikkelsen wrote:

> Undskyld at jeg skriver en åben mail men kunne ikke finde din mail her i NG.
> til dig.

Du er velkommen, men jeg er her kun når jeg har tid, og vil helst at du
skriver et generelt spørgsmål her, men er det mere privat, så ok,
men der nu andre der kan svare..

> er jeg igen ved at hoppe på et pyramidespil som lige kommet til Danmark
> (siger sælger)

Hm, har overfladigst tjekket deres hp,
her får du resumeet :

Den "fantastiske" viden om din finansielle frihed består i flg :

Du lærer at oprette fonde,
Du lærer at oprette udenlandske fonde,
Du får viden om, hvorfor valutaspekulation er en sikker indtægt.
Du får at vide, hvordan du i udlandet kan hæve din fortjeneste
uden at nogen ved det..

Og alt naturligvis baseret på USA lovgivning (eller er det UK
der er helt anderledes end dansk. (uden at jeg kender meget til dem)

Og så er dine indtjeningsmuligheder baseret på at du "gennemløber"
en 2*4 matrix (svj kan se er det kapring af mindst 8 nye), kan du gå
til næste level, hvorefter du får en højere
deposit
på din "altid tilgængelige" private konto, med hæveret overalt i
verden, med et bestemt hævekort.

Altså, uden skattemyndighedernes indblanding..

Min konklussion :
MLM i ny forklædning, og enda med direkte skatteundragelse,
det de rådgiver om forudsætter mindst ca 10 mill som personlig
disponibel kapital, for at det overhovedet er interessant, og
så får du min grundlæggende rådgivningsbasis :

Hvad vil du opnå, ved at anvende dette redskab,
dvs, er det kun for at tjene penge, taber du dem, fordi andre
er bedre end dig til det, fordi de bruger mere tid, og mere
målrettede,
vil du have opleveleser, afprøve dine evner, søge grænser,
eller alt andet, så ok.

NB. Jeg er beæret over at være specifik nævnt, men det er ikke
formålet med en NG, og det frabedes fremover, jeg føler mig lidt
"skyldig" fordi jeg har arbejdet nogle dage uden kontakt.
Måske derfor det omfattende og detaljerede svar

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-03 22:45

"Erik G. Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Rådgiver for flere danske svinebønder.

Nu du har den signatur, kan jeg ikke lade være med lige at fortælle denne
gamle historie. Den stammer fra krigens tid, hvor i tusmørket en tysk
officer kørte ude på en landevej og kom til at køre en gris ned lige uden
for bondemandens vindue.

Officeren var åbenbart en af den mere høflige type og gik ind til
bondemanden, løftede armen og sage: "Heil Hitler, svinet er død", hvorefter
han til sin store undren straks blev beværtet med alt, hvad huset formåede.

Nå, den var nok OT, men det kan være, jeg blev lidt kåd på grund af det gode
vejr.

Mvh
Karsten Jensen