Skal der mon en blæser på mit grafik kort!~
Fra : ODB

Dato : 26-05-03 19:42

Hay jeg har jo fået OCet min PC rigtig godt, og jeg ville så også prøve og
OC mit grafik kort da det ikke er så godt, men jeg har lidt problemer med
det, måske der er nogen der kan hj‘lpe.

Jeg har et Aopen MX440 som jeg kan OC rimelig meget, uden der sker noget
med grafikken, det er stadig meget p‘nt, jeg har monteret en Zalman pasiv
køler på og jeg ved at Zalman ikke råder folk til at OC med deres køler på.

Fejlen når jeg Oc mit grafikkort er at windows går ned efter noget tid alt
efter hvad jeg køre og hvor l‘nge det køre, kunne det ikke v‘re på grund af
varme ???? Hvis jeg køre uden Oc virker det fint.

men jeg tænkt på hvis jeg nu montered en blæser i siden af mit kabinet lige
ud for grafik korted ville det så kunne hjælpe på at det går ned når jeg
OCer??? erfaringer tak :)

Jeg har også posted denne meddelse i d.e.h.o

ODB

Fra : ODB

Dato : 27-05-03 11:14

Come on er der ikke nogen der kende noget til det !!! skal jeg virkelig
selv finde ud af hvad der er bedst !!!

Tak for hælpen hvis der er en der gidder hjælpe :)

ODB

Fra : No1

Dato : 27-05-03 11:22

> men jeg tænkt på hvis jeg nu montered en blæser i siden af mit kabinet
lige
> ud for grafik korted ville det så kunne hjælpe på at det går ned når jeg
> OCer??? erfaringer tak :)

Ja det ville det højst sandsynligt.