TV-out på asus ti-4200
Fra : Jonas Jalling

Dato : 26-05-03 19:09

Hej,

Jeg har et asus ti-4200 siddende i min maskine. Jeg tænkte at nu ville jeg
få taget mig sammen og få sat tv-out til mit TV. Jeg er dog stødt ind i et
lille problem. Kan det virkelig passe, at man ikke kan indstille det således
at film osv, komme på tv'et og resten forbliver på pc-skærmene?? På samme
måde som DVDMax virker på Matrox kortene?
Er der ikke nogen der har nogen ideer??

Jonas Jalling

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 27-05-03 14:57

Jo da

Du skal ind og pille ved din Nview opsætning .

Der er et sted hvor du kan vælge at der skal zoomes på det sekundære output.

Du vil dog ikke opleve sortskærm som med DVDMax. Du vil kunne se en del af
dit skrivebord, men der zoomes til fuldskærm når du starter en film.

Jannik

Fra : Jonas Jalling

Dato : 27-05-03 15:06

Jannik Ebbe Brich wrote:
> [...]
>
> Du vil dog ikke opleve sortskærm som med DVDMax. Du vil kunne se en
> del af dit skrivebord, men der zoomes til fuldskærm når du starter en

Ja, det fandt ud af... Det er bare ikke optimalt synes jeg... Jeg ville
gerne have at det fungerede på den anden måde...

Jonas Jalling

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 28-05-03 10:38

Jeg har selv haft et G400 MAX og synes TV-out'en var væsentligt bedre end på
de fleste TI-4200 kort.

Men det har noget med den TV chip der sidder på kortene at gøre.

Hvorvidt det ikke er optimalt med den manglende sorte skærm - Tjaaaaa.

Jeg har ikke noget problem med det, så længe filmen vises i kant til kant
fuldskærm.