Billigt til øst-europa
Fra : soc

Dato : 26-05-03 18:04

Er der nogen der kender en billig måde at komme til øst-europa. Der er kun
brug for transport, så intet hotel inkluderet.

MVH
Simon

Fra : John K

Dato : 26-05-03 18:16

"soc" <ozer@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en billig måde at komme til øst-europa. Der er kun
> brug for transport, så intet hotel inkluderet.

Tog er en billig og udemærket rejseform i Østeuropa - men ikke hvis du køber
gennem DSB.

Ellers er der www.eurolines.dk

- der har flere ruter mod Østeuropa

Eller måske tyske www.gullivers.de

Mvh

John

Fra : Pedersen

Dato : 27-05-03 18:46

Hvad med SAS. Pris lige for tiden 945 kr. tur / retur incl. skatter og
afgifter og et måltid mad.

www.sas.dk

Der er forskellige destinationer bl.a. Polen, Tjekkiet, Lithauen osv.

Mvh Tim

Fra : Jesper

Dato : 28-05-03 22:28

Jeg tog for 8 år siden en Eurolines-bus til Berlin for ca 400 kr, og
løste der en S-togs-billet til Frankfurt Oder, hvor jeg så kunne krydse
den polske grænse til fods. Så vidt jeg husker kostede det mig omkring
60 kr at komme derfra til Krakow. Det lykkedes mig at holde en måneds
ferie i Polen, Ungarn og Bulgarien for under 5000 incl transport (bus og
tog) og daglige restaurentbesøg. Jeg holdt mig udenfor turistområderne,
havde en genial tur, og levede rigtigt godt.
Men så billigt kan det sikkert ikke lade sig gøre længere

/Jesper

Fra : knud221

Dato : 05-08-03 15:56

"soc" skrev d. 26-05-03 18:04 dette indlæg :
> [...]
>
> MVH
> Simon
> Er på vej tilPolen d. 15 augst har plads til en
mvh
knud221

http://www.kandu.dk/