Andet multimedie
bentjuul 3670
Er her nogen der gider mail mig fonten MAZ~
Fra : Capt´n Mauser

Dato : 27-03-01 19:18

Er her nogen der gider maile mig fonten MAZE ?
Eller fortælle hvor den kan hentes ?

På forhånd tak .........
Martin

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-03-01 09:48

"Capt´n Mauser" <captnmauser@hotmail.com> skrev:

> Er her nogen der gider maile mig fonten MAZE ?
> Eller fortælle hvor den kan hentes ?

Det tog to sekunder at finde følgende:

Hvorfor gjorde du ikke selv det?

--
Kurt Lund

Fra : Kim Larsen

Dato : 28-03-01 11:59

Der er nogen der er forvendt med at få alt serveret

Kim Larsen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-03-01 15:53

>Hvorfor gjorde du ikke selv det?

Dumt at besvare et spørgsmål med ditto, ikke ?

Måske fordi manden ikke vidste, hvor let det var at finde - og i sin
naivitet troede, at folk som dig ville hjælpe uvidende personer, som
ham uden at komme med ironiske og sarkastiske indsigelser........

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-03-01 16:12

"Dr. Ralph" <dr.ralph@remove.mail.com> skrev:

> Måske fordi manden ikke vidste, hvor let det var at finde - og i sin
> naivitet troede, at folk som dig ville hjælpe uvidende personer, som
> ham uden at komme med ironiske og sarkastiske indsigelser........

*PLONK*

--
Kurt Lund

Fra : The Amazing Grace

Dato : 28-03-01 21:00

Kurt Lund wrote:

> *PLONK*
>
> --
> Kurt Lund

Ja, så kan du PLONKE mig med. Jeg er enig med Dr. Ralph. Meningen med
newsgroups er at hjælpe hinanden.

Mads Hansen
--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-03-01 21:57

"The Amazing Grace" <amaze@worldonline.dk> skrev:

> Ja, så kan du PLONKE mig med. Jeg er enig med Dr. Ralph. Meningen med
> newsgroups er at hjælpe hinanden.

Jeg hjalp jo manden, ikke?
Men det gør ikke noget, hvis man forsøger at hjælpe
sig selv i stedet for at tro, at alle springer op af stolen
når man ikke gider selv. Kedelig tendens.
Jo, sarkasme var helt på sin plads.
EOD

--
Kurt Lund

Fra : The Amazing Grace

Dato : 29-03-01 20:58

Kurt Lund wrote:

> [...]
> sig selv i stedet for at tro, at alle springer op af stolen
> når man ikke gider selv. Kedelig tendens.

Tja. Personligt ville jeg nok have forklaret, hvordan jeg havde fundet
oplysningerne frem, og så venligt anbefale, at han selv kunne gøre sådan
en anden gang.

Jeg forstår godt dit synspunkt, og synes også at folk er for hjælpeløse
en gang imellem.
Men jeg har en grundholdning om, at man ligeså godt kan sige tingene på
en pæn måde. (Jeg er i øvrigt bibliotekar, og tro mig, lånerne er tit
hjælpeløse...)

Det er et spørgsmål om temperament, som vi ikke når meget videre med, så
fra mig også: EOD.

Mads Hansen
--
I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........

Fra : Dr. Ralph

Dato : 30-03-01 03:16

> [...]
>hjælpeløse...)
>
>Det er et spørgsmål om temperament, som vi ikke når meget videre med, så

Jeg kan helt tilslutte mig din opfattelse.
Mit udgangspunkt er, at alle relle spørgsmål er gode spørgsmål - hvis
folk får sarkastiske og ironiske svar, så føder de sig truffet på den
ene eller anden måde, og vender måske ikke tilbage til lige den NG en
anden gang, når de har - indlysende for nogle - spørgsmål - og så
mister News groups selve deres eksistensgrundlag.

Selvfølgelig kommer der ind imellem utroligt naive spørgsmål, der af
og til bærer præg af, at spørgeren nok ikke er ret villig til selv at
bruge tid på at få et svar. I sådanne tilfælde kan man jo så blot
vælge at ignorere indlægget helt og gå videre - eller man kan besvare
det på en nogenlunde pæn måde.
Hvis der så kommer gentagne indlæg fra samme person/alias med tamme
spørgsmål, der bærer præg af at spørgeren ikke gider bruge tid på selv
at finde svar - ja, så kan man måske godt lige krydre sit svar med en
ironisk bemærkning eller to.