Club 3D, erfaringer.
Fra : Peter Anskjær

Dato : 26-05-03 13:31

Hej NG
Jeg står overfor at skulle købe et nyt grafikkort da mit Ti4600 desværre er
færdigt. Jeg har derfor kig på noget R9700. Da jeg ikke vil ofre alt for
meget har jeg fundet et Club 3D Radeon 9700 hos www.compumail.dk til 1800
kr. Men jeg kender ikke rigtigt mærket og har heller ikke kunne finde nogle
tests af deres produkter. Derfor vil jeg høre, om der er nogen her der
kender mærket og har erfaringer med det, eller evt. har links til omtale af
deres grafikkort generelt.

Til sidst vil jeg også lige høre, om der er nogle der har prøvet at købe
grafikkort eller andet hardware i f.eks Tyskland over postordre? Man kan jo
købe et Sapphire Radeon 9700 rimeligt billigt i forhold til i DK.

Mvh
Peter

Fra : CeeJay

Dato : 27-05-03 02:04

> [...]
> tests af deres produkter. Derfor vil jeg høre, om der er nogen her der
> kender mærket og har erfaringer med det, eller evt. har links til omtale

Jeg har ingen erfaringer men der er reviews på nettet - bare søg på google.
Men betyder det noget hvem der har lavet kort når det bare er et Radeon 9700
?

> Til sidst vil jeg også lige høre, om der er nogle der har prøvet at købe
> grafikkort eller andet hardware i f.eks Tyskland over postordre?

Jeg har købt CD'ere .. gik fint.

> Man kan jo
> købe et Sapphire Radeon 9700 rimeligt billigt i forhold til i DK.

Hvor præcist?

Selv har jeg fundet
http://directory.google.com/Top/World/Deutsch/Zuhause/Verbraucherinformationen/Preisagenturen/Online-Preisvergleiche/

Tyske prisindexer.. men der er mange , så det er som en jungle.
Der mangler et prisindex-index

Fra : Peter Anskjær

Dato : 27-05-03 09:16

"CeeJay" <news2003-2@ceejay.cjb. REMOVE_2_REPLY net> wrote in message

> [...]
google.
> Men betyder det noget hvem der har lavet kort når det bare er et Radeon

Jeg har kun kunne finde et review på nettet af et radeon fra Club 3d. Jeg
har fundet flere, men da var det på fransk og lign.
Jeg ved godt det bare er bygget op over deres referencedesign, men der er jo
stadigvæk lidt forskel på kvaliteten af f.eks ram.

> Hvor præcist?

Her:
http://www.geizhals.at/eu/?a=41451
og et pro her:
http://www.geizhals.at/eu/?a=39162

> [...]
>
> Tyske prisindexer.. men der er mange , så det er som en jungle.

Det vil jeg lige kigge lidt på. Men jeg ved ikke rigtigt hvor tændt jeg er
på at købe noget hardware i Tyskland hvor der muligvis skal laves noget RMA
senere, det vil nok ikke være så særligt nemt. Så det er sådan set en chance
at tage synes jeg.

Mvh
Peter